Tabor:Lw-00213: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
 
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Stan=Sprawna
 
|Stan=Sprawna
Linia 10: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
Linia 21: Linia 21:
 
|Foto2=465-nowe-miasto.jpg
 
|Foto2=465-nowe-miasto.jpg
 
|Opis2=23.05.1998 - Lxd2-465 na stacji Nowe Miasto nad Pilicą
 
|Opis2=23.05.1998 - Lxd2-465 na stacji Nowe Miasto nad Pilicą
 +
|Foto3=Rumun
 +
|Opis3=Lxd2-465 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 8.08.2021
 
}}
 
}}

Wersja z 09:03, 28 lis 2021


<<< L45H

L45H 23613

Stan: sprawna

Lxd2-465-grojec.jpg

Lxd2-465 na stacji w Grójcu

Rok produkcji

1978

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-465

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Grójecka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Stacjonowanie

Piaseczno Miasto 1978 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1978 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-465 1978 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła