Tabor:Lw-00277: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech)
m (Dr meryt)
Linia 39: Linia 39:
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
  |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-475
+
  |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-476
 
  |1_rok                    = 1984
 
  |1_rok                    = 1984
 
  |2_oznaczenie            =  
 
  |2_oznaczenie            =  

Wersja z 15:46, 17 mar 2013

L45H 24845
Rok produkcji 1983
Stan odstawiony


Obecne oznaczenie Lxd2-476
Miejsce obecnego stacjonowania Dobra Nowogardzkie
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
1000 mm 1983



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Ińsko 1984-1985
Białogard Wąskotorowy 1985-1988
Gryfice Wąskotorowe 1988-1988
Dobra Nowogardzkie 1988-2009
Koszalin Wąskotorowy od 2009



Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-476 1984





'



W latach 2009 - 2013 maszyna ta była eksploatowana na Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy Polskimi Kolejami Państwowymi SA a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w Dobrach Nowogardzkich. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476.





Szablon:Powrót


Żródła