Tabor:Lw-00283: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza L45Hc)
 
m
 
(Nie pokazano 16 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 24852 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1983 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprawny |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-252 |obecne_stacjonowanie    = Krośniewice |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Sompolno |1_okres_stacjonowania    = 1984-1992 |2_stacjonowanie          = Krośniewice |2_okres_stacjonowania    = od 1992 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-252 |1_rok                    = od 1983 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Odstawiona
 +
|Producent=FAUR
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=24852
 +
|Rok produkcji=1983
 +
|Rok odstawienia=2008
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-252
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
 +
|Opis=* Wg informacji zawartych w numerze 1/1991 "Stalowych Szlaków" na początku roku 1991 na tablicy znamionowej zamontowanej na tej lokomotywie widniał numer fabryczny 24511, który to numer w rzeczywistości nosi lokomotywa Lxd2-375 stacjonująca obecnie w Bytomiu Karbiu. Do podmiany tablicy doszło, jak można przypuszczać, podczas naprawy lokomotywy w ZNTK<ref>[[Biblioteka:A-04479]]</ref>
 +
* W 2001 po kilkuletnim postoju naprawiona w Nowym Sączu<ref>[Biblioteka:A-02746]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1984|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-252|1983|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1983|nadal}}
 +
|Grafika=2006-05-27-sierpow-lxd2-252-fiszer.jpeg
 +
|Opis grafiki=Lxd2-252 manewrująca na stacji Sierpów Wąsk. 27 maja 2006. Foto: Kasper Fiszer
 +
|Foto1=2006-05-27-sierpow-lxd2-252-fiszer-1.jpg
 +
|Opis1=Lxd2-252 manewrująca na stacji Sierpów Wąsk. 27 maja 2006. Foto: Kasper Fiszer
 +
|Foto2=252-kasper-fiszer.jpg
 +
|Opis2=Lxd2-252 na stacji Krośniewice Centralne. 27 maja 2006. Foto: Kasper Fiszer
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 11:46, 21 kwi 2023


<<< L45H

L45H 24852

Stan: odstawiona

2006-05-27-sierpow-lxd2-252-fiszer.jpeg

Lxd2-252 manewrująca na stacji Sierpów Wąsk. 27 maja 2006. Foto: Kasper Fiszer

Rok produkcji

1983

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2008

Aktualne oznaczenie

Lxd2-252

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Krośniewicka Kolej Dojazdowa

Stacjonowanie

Sompolno 1984 - 1992
Krośniewice 1992 - nadal

Rozstaw

750 mm 1983 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-252 1983 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wg informacji zawartych w numerze 1/1991 "Stalowych Szlaków" na początku roku 1991 na tablicy znamionowej zamontowanej na tej lokomotywie widniał numer fabryczny 24511, który to numer w rzeczywistości nosi lokomotywa Lxd2-375 stacjonująca obecnie w Bytomiu Karbiu. Do podmiany tablicy doszło, jak można przypuszczać, podczas naprawy lokomotywy w ZNTK[1]
  • W 2001 po kilkuletnim postoju naprawiona w Nowym Sączu[2]

Galeria

Źródła

  1. Biblioteka:A-04479
  2. [Biblioteka:A-02746]