Tabor:Lw-00288: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane
+
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia)
 
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny.
 
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2008|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Hunedoara|1976|2008}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2008|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Hunedoara|1976|2008}}

Wersja z 22:49, 9 kwi 2019


<<< L45H

L45H 23126

Stan: nieznany

Rok produkcji

1976

Producent

FAUR

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

L45H-070

Aktualny rozstaw

760 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Crişcior (Rumunia)

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

nieznany

Stacjonowanie

Crişcior (Rumunia) 2008 - b/d
Hunedoara 1976 - 2008

Rozstaw

760 mm 1976 - b/d

Oznaczenie

L45H-070 1976 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny.

Galeria

Źródła