Tabor:Lw-00288: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00288 na Tabor:Lw-00288, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
(plus foto)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Nieznany
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=23126
 
|Numer=23126
|Producent=FAUR
+
|Rok produkcji=1976
|Rok produkcji=1985
+
|Ostatnie oznaczenie=L45H-070
|Stan=Nieznany
 
|Ostatnie oznaczenie=L45H-084
 
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane
 
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany.
+
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia)
 +
|Ostatni kraj=Rumunia
 +
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2008|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Hunedoara|1976|2008}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}}
+
|Grafika=L45h-070-criscior.jpg
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Hunedoara|1976|b/d}}
+
|Opis grafiki=28.07.2009 - L45H-070, CFI (Caile Ferate Industriale Brad) w Crişcior, Rumunia
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 11:27, 27 kwi 2020


<<< L45H

L45H 23126

Stan: nieznany

L45h-070-criscior.jpg

28.07.2009 - L45H-070, CFI (Caile Ferate Industriale Brad) w Crişcior, Rumunia

Rok produkcji

1976

Producent

FAUR

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

L45H-070

Aktualny rozstaw

760 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Crişcior (Rumunia)

Kraj stacjonowania

Rumunia

Aktualny typ silnika

nieznany

Stacjonowanie

Crişcior (Rumunia) 2008 - b/d
Hunedoara 1976 - 2008

Rozstaw

760 mm 1976 - b/d

Oznaczenie

L45H-070 1976 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny.

Galeria

Źródła