Tabor:Lw-00353: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „Oznaczenia taboru PKP (MW-11)” na „Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)”)
Linia 7: Linia 7:
 
  |rok_odstawienia          =  
 
  |rok_odstawienia          =  
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =
  |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-226
+
  |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-226
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW Sochaczew]]
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW Sochaczew]]
 
  |typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
 
  |typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
Linia 41: Linia 41:
 
  |1_oznaczenie            = [[Wls150]]-7208 (?)
 
  |1_oznaczenie            = [[Wls150]]-7208 (?)
 
  |1_rok                    = 1966-1968
 
  |1_rok                    = 1966-1968
  |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-226
+
  |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-226
 
  |2_rok                    = od 1968
 
  |2_rok                    = od 1968
 
  |3_oznaczenie            =  
 
  |3_oznaczenie            =  
Linia 64: Linia 64:
 
Lokomotywa pierwotnie pracowała na torze szerokości 785mm w Boruszowickich Zakładach Papierniczych, następnie od ok. 1968r*** w Hucie Cynku Miasteczko Śląskie. W roku 1968 lokomotywę tą odkupiły PKP i przebudowały w warsztatach lokomotywowni Jędrzejów na tor 750 mm, oznaczając Lyd1-226**. Od 1985 lokomotywa ta jest czynnym eksponatem [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie]].   
 
Lokomotywa pierwotnie pracowała na torze szerokości 785mm w Boruszowickich Zakładach Papierniczych, następnie od ok. 1968r*** w Hucie Cynku Miasteczko Śląskie. W roku 1968 lokomotywę tą odkupiły PKP i przebudowały w warsztatach lokomotywowni Jędrzejów na tor 750 mm, oznaczając Lyd1-226**. Od 1985 lokomotywa ta jest czynnym eksponatem [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie]].   
  
[[Plik:AA001cm.jpg|thumb|left|290px|20.07.2002 - [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-226 w [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW w Sochaczewie]]]].
+
[[Plik:AA001cm.jpg|thumb|left|290px|20.07.2002 - [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-226 w [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW w Sochaczewie]]]].
 
{{Clear}}
 
{{Clear}}
  

Wersja z 20:41, 6 kwi 2013

Wls150 7208
DSC07994am.JPG
Rok produkcji 1966
Stan sprawna


Obecne oznaczenie Lyd1-226
Miejsce obecnego stacjonowania MKW Sochaczew
Obecny (ostatni) typ silnika 5DSR150 Wola
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785mm 1966
750mm 1968



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Boruszowickie Zakłady Papiernicze, Boruszowice 1966-ok.1968***
Huty Cynku Miasteczko Śląskie ok.1968***
Kazimierza Wielka 1968-1974
Karczmiska 1974-1978
Kazimierza Wielka 1978-1985
MKW Sochaczew od 1985



Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Wls150-7208 (?) 1966-1968
Lyd1-226 od 1968





'


Lokomotywa pierwotnie pracowała na torze szerokości 785mm w Boruszowickich Zakładach Papierniczych, następnie od ok. 1968r*** w Hucie Cynku Miasteczko Śląskie. W roku 1968 lokomotywę tą odkupiły PKP i przebudowały w warsztatach lokomotywowni Jędrzejów na tor 750 mm, oznaczając Lyd1-226**. Od 1985 lokomotywa ta jest czynnym eksponatem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie.

20.07.2002 - Lyd1-226 w MKW w Sochaczewie

.



Źródła