Tabor:Lw-00378: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja)
(fotki)
Linia 3: Linia 3:
 
|Numer=7233
 
|Numer=7233
 
|Rok produkcji=1966
 
|Rok produkcji=1966
|Grafika=Obraz 309am.jpg
+
|Grafika=20170931-Lyd1-309-1.jpg
|Opis grafiki=Lyd1-309 w hali parowozowni Bytom Karb
+
|Opis grafiki=Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną
 
|Stan=Sprawna
 
|Stan=Sprawna
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd1-309
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd1-309
Linia 17: Linia 17:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}}
 +
|Foto1=Obraz 309am.jpg
 +
|Opis1=Lyd1-309 jeszcze przed naprawą główną stoi w hali Parowozowni Bytom Karb
 
}}
 
}}

Wersja z 18:27, 1 wrz 2017


<<< WLs150

WLs150 7233

Stan: sprawna

20170931-Lyd1-309-1.jpg

Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną

Rok produkcji

1966


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lyd1-309

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola 5DSR150

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe

Użytkownik

Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta Bytomia

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1966 - 1969
Rudy 1969 - 1970
Maciejkowice 1970 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - nadal

Rozstaw

785 mm 1966 - nadal

Oznaczenie

Lyd1-309 1966 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017.

Galeria

Źródła