Tabor:Lw-00385: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
 
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przasnysz
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przasnysz
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Kolej=Mławska Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Mławska Kolej Dojazdowa
 
|Uwagi=W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6
 
|Uwagi=W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6
Linia 28: Linia 29:
 
|Foto6=AF020am.jpg
 
|Foto6=AF020am.jpg
 
|Opis6=08.2003 - WLs150-7615 w lokomotywowni w Krośniewicach
 
|Opis6=08.2003 - WLs150-7615 w lokomotywowni w Krośniewicach
 +
|Foto7=DSC07267am6.JPG
 +
|Opis7=15.08.2011 - Tabliczka znamionowa lokomotywy Wls150-7615.
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 19:41, 16 sty 2022


<<< WLs150

WLs150 7615

Stan: sprawna

Lyd 1 w Przasnyszu.jpg

Rok produkcji

1967

Producent

Fablok

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

WLs150-7615

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Przasnysz

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola DSR150

Kolej

Mławska Kolej Dojazdowa

Stacjonowanie

Cukrownia Dobre 1967 - 2002
Krośniewice 2002 - 2008
Mława 2008 - 2008
Przasnysz 2008 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

WLs150-7215 1967 - nadal
6 1967 - 2002

Dodatkowe informacje

W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6

Szczegółowy opis i uwagi

Data zmiany miejsca stacjonowania z Mławy na Przasnysz przypuszczalna.

Galeria

Źródła