Tabor:Lw-00468: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00468 na Tabor:Lw-00468, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Gliwice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Gliwice
|Ostatni typ silnika=Wola 6R1416
+
|Ostatni typ silnika=Wola H6
 
|Uwagi=W Hucie Gliwice nr zakładowy 9
 
|Uwagi=W Hucie Gliwice nr zakładowy 9
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1972|1997}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1972|1997}}
Linia 14: Linia 14:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1972|1988}}{{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1988|1997}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1972|1988}}{{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1988|1997}}
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs180]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 32
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1972
 
|stan                    = złom
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          = 1997
 
|obecne_oznaczenie        =
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              = [[silnik H6|H6]] Wola
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Huta Baildon
 
|1_okres_stacjonowania    = 1972-1988
 
|2_stacjonowanie          = Huta Gliwice (nr zakł. 9)
 
|2_okres_stacjonowania    = 1988-1997
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-32
 
|1_rok                    = 1972
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
[[Kategoria:WLs180]]
 

Aktualna wersja na dzień 02:42, 3 kwi 2019


<<< WLs180

WLs180 32

Stan: złom

Rok produkcji

1972


Stan

Złom

Rok złomowania

1997

Ostatnie oznaczenie

WLs180-32

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Gliwice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H6

Stacjonowanie

Huta Baildon 1972 - 1988
Huta Gliwice 1988 - 1997

Rozstaw

785 mm 1972 - 1997

Oznaczenie

WLs180-32 1972 - 1997
9 1988 - 1997

Dodatkowe informacje

W Hucie Gliwice nr zakładowy 9

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła