Edytujesz Tabor:Lw-01425
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=12V1416A | |Ostatni typ silnika=12V1416A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Przemysł | |Ostatnie stacjonowanie=Przemysł | ||
− | |Uwagi=Prototypowy egzemplarz będący | + | |Uwagi=Prototypowy egzemplarz będący pierwszym egzemplarzem lokomotyw tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|PKP|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|PKP (służba drogowa)|b/d|197*}}{{Lw stacjonowanie|Przemysł|197*|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|PKP|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|PKP (służba drogowa)|b/d|197*}}{{Lw stacjonowanie|Przemysł|197*|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM31-001|1966|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM31-001|1966|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1966|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1966|b/d}} | ||
}} | }} |