Tabor:Lw-01487: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:01487 na Tabor:Lw-01487, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot sprząta po sobie)
(uzup.)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Typ=Wls50
+
|Stan=Nieznany
 +
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 +
|Typ=WLs50
 
|Numer=1807
 
|Numer=1807
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
+
|Rok produkcji=1966
|Rok produkcji =1965
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1807
|Rok złomowania=
+
|Ostatni rozstaw=615 mm
|Rok odstawienia=
+
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Stan=Nieznany
 
|Ostatnie oznaczenie=
 
|Ostatni rozstaw=620 mm
 
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Kościuszko" w Chorzowie
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Kościuszko" w Chorzowie
|Ostatni typ silnika=S324HL
+
|Ostatni kraj=Polska
|Użytkownik=
+
|Uwagi=Numer zakładowy 3
|Właściciel=
+
|Opis=Według B. Pokropińskiego: 2WLs40-1807/1966, Huta Kościuszko, ale tor 785 mm<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 161</ref>. Spotykany rok 1965.
|Uwagi=
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Kościuszko" w Chorzowie|1965|b/d}}
|Opis=
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1807|1965|b/d}}
|Stacjonowanie=
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|615 mm|1965|b/d}}
|Rozstaw=
 
|Oznaczenie=
 
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 21:31, 8 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 1807

Stan: nieznany

Rok produkcji

1966

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1807

Aktualny rozstaw

615 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Huta "Kościuszko" w Chorzowie

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta "Kościuszko" w Chorzowie 1965 - b/d

Rozstaw

615 mm 1965 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1807 1965 - b/d

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 3

Szczegółowy opis i uwagi

Według B. Pokropińskiego: 2WLs40-1807/1966, Huta Kościuszko, ale tor 785 mm[1]. Spotykany rok 1965.

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 161