Tabor:Lw-01493: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=1827
 
|Numer=1827
 
|Rok produkcji=1966
 
|Rok produkcji=1966
|Ostatnie oznaczenie=b/d
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1827
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|b/d|b/d}}
+
|Uwagi=Numer zakładowy CK2
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie||b/d|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Garbów|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|b/d|b/d}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|b/d|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1827|1966|b/d}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 22:37, 12 lis 2019


<<< 2WLs50

2WLs50 1827

Stan: nieznany

Rok produkcji

1966

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1827

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cukrownia Kruszwica

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cukrownia Garbów 1966 - b/d
Cukrownia Kruszwica b/d - b/d

Rozstaw

750 mm 1966 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1827 1966 - b/d

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy CK2

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła