Tabor:Lw-01495: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Cynkowe "Silesia" Wełnowiec
+
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Cynkowe "Silesia" Wełnowiec|1967|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu|1967|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie||1967|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie||1967|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 19:44, 28 sie 2019


<<< 2WLs50

2WLs50 1870

Stan: nieznany

Rok produkcji

1967

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu 1967 - b/d

Rozstaw

785 mm 1967 - b/d

Oznaczenie

1967 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła