Tabor:Lw-01499: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (źródło)
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Witaszyce
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Witaszyce"
 
|Opis=Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 4/1998 w maju tegoż roku lokomotywa oczekiwała na złomowanie
 
|Opis=Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 4/1998 w maju tegoż roku lokomotywa oczekiwała na złomowanie
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Witaszyce|b/d|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Witaszyce"|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1968|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1968|b/d}}
 
}}
 
}}
 
* [[Biblioteka:A-02685]]
 
* [[Biblioteka:A-02685]]

Aktualna wersja na dzień 19:35, 28 sie 2019


<<< WLs50

WLs50 1942

Stan: nieznany

Rok produkcji

1968

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Witaszyce"

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Witaszyce" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1968 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 4/1998 w maju tegoż roku lokomotywa oczekiwała na złomowanie

Galeria

Źródła