Tabor:Lw-01707: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
 
|Ostatni typ silnika=14H6
 
|Ostatni typ silnika=14H6
|Ostatnie stacjonowanie=„Centrostal” Oddział Rejonowy w Poznaniu
+
|Ostatnie stacjonowanie="ThyssenKrupp Energostal" oddział Poznań
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|„Centrostal” Oddział Rejonowy w Poznaniu|b/d|obecnie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|„Centrostal” Oddział Rejonowy w Poznaniu|1980|b/d}}{{Lw stacjonowanie|"ThyssenKrupp Energostal" oddział Poznań|b/d|Obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1980|b/d}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1980|Obecnie}}
 
}}
 
}}

Wersja z 18:58, 17 mar 2021


<<< 409Da

409Da 698/22

Stan: sprawna

Rok produkcji

1980

Producent

Mystal

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

409Da-698

Aktualny rozstaw

1435 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

"ThyssenKrupp Energostal" oddział Poznań

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

14H6

Stacjonowanie

„Centrostal” Oddział Rejonowy w Poznaniu 1980 - b/d
"ThyssenKrupp Energostal" oddział Poznań b/d - Obecnie

Rozstaw

1435 mm 1980 - Obecnie

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła