Tabor:Lw-01990: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Sieradza" k. Żabna
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Sieradza"
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Sieradza" k. Żabna|b/d|b/d}}
+
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Sieradza"|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1084|1960|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1084|1960|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 07:51, 22 lut 2020


<<< WLs50

WLs50 1084

Stan: nieznany

Rok produkcji

1960

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1084

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Sieradza"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia "Sieradza" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1960 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1084 1960 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła