Edytujesz Tabor:Lw-02068

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
|Ostatni kraj=Polska
 
 
|Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)
 
|Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)
|Opis=Według B. Pokropińskiego, numer 1817 nosiła WLs50 KWK Sośnica<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 161</ref>.
 
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1966|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1966|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1966|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}}
 
}}
 
}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)