Tabor:Lw-02141: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(ulepszenia)
(ulepszenia i uzup.)
 
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=2123
 
|Numer=2123
 
|Rok produkcji=1971
 
|Rok produkcji=1971
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-2123
+
|Ostatnie oznaczenie=b/d
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Prywatny właściciel
 
|Właściciel=Prywatny właściciel
|Uwagi=Numer zakładowy 2. Zmodernizowana do standardu WLs50M1.
+
|Uwagi=Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony.
|Opis=Numer zakładowy 2 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko  do standardu WLs50M1. W 2010 sprzedana przez KGHM Legnica<ref> "Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7</ref>
+
|Opis=Numer zakładowy 2 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko  do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2010 sprzedana przez KGHM Polska Miedź na aukcji za 6500 zł<ref> "Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1971|2010}}{{Lw stacjonowanie|Okl Czarna Białostocka|2010|2012}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2012}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1971|2010}}{{Lw stacjonowanie|Okl Czarna Białostocka|2010|2012}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2012}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2123|1971|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|2|1971|2010}}{{Lw oznaczenie|b/d|2010|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}}
 
}}
 
}}
{{Lw stacjonowanie Czarna Białostocka |1971|b/d}}
 

Aktualna wersja na dzień 11:50, 9 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 2123

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1971

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Czarna Białostocka

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Prywatny właściciel

Stacjonowanie

Huta Miedzi "Głogów I" 1971 - 2010
Okl Czarna Białostocka 2010 - 2012
Prywatny właściciel 2012 - b/d

Rozstaw

600 mm 1971 - b/d

Oznaczenie

2 1971 - 2010
b/d 2010 - b/d

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony.

Szczegółowy opis i uwagi

Numer zakładowy 2 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2010 sprzedana przez KGHM Polska Miedź na aukcji za 6500 zł[1]

Galeria

Źródła

  1. "Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7