Tabor:Lw-02211: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=2089 |Rok produkcji=1970 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2089...")
 
(uzup.)
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Złom
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
 
|Numer=2089
 
|Numer=2089
 
|Rok produkcji=1970
 
|Rok produkcji=1970
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-2089
+
|Rok złomowania=2006
 +
|Ostatnie oznaczenie=5
 
|Ostatni rozstaw=630 mm
 
|Ostatni rozstaw=630 mm
|Ostatni typ silnika=S324HL
+
|Ostatni typ silnika=SW266
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Jedność"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Jedność"
|Uwagi=Numer zakładowy 5. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 199?r. do standardu WLs50M1-016
+
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1970|b/d}}
+
|Uwagi=Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2089|1970|b/d}}
+
|Opis=Numer zakładowy 5 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich.  W latach 90. zmodernizowana do WLs50M1-016<ref name=jedn/>. Zamontowane zderzaki typu rumuńskiego UNO<ref name=jedn/>.<br>
 +
W 1999 roku czynna, silnik SW266<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, sprzedana prywatnemu przedsiębiorcy ze Strzegomia, istniejąca w grudniu 2005, w 2006 sprzedana na złom<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1970|2003}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|b/d|2006}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|5|1970|2006}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1970|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1970|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 16:54, 13 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 2089

Stan: złom

Rok produkcji

1970

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2006

Ostatnie oznaczenie

5

Ostatni rozstaw

630 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta "Jedność"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

SW266

Stacjonowanie

Huta "Jedność" 1970 - 2003
Prywatny właściciel b/d - 2006

Rozstaw

630 mm 1970 - b/d

Oznaczenie

5 1970 - 2006

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016

Szczegółowy opis i uwagi

Numer zakładowy 5 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W latach 90. zmodernizowana do WLs50M1-016[1]. Zamontowane zderzaki typu rumuńskiego UNO[1].
W 1999 roku czynna, silnik SW266[1]. Po likwidacji huty w 2003, sprzedana prywatnemu przedsiębiorcy ze Strzegomia, istniejąca w grudniu 2005, w 2006 sprzedana na złom[1].

Galeria

Źródła

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Michał Izydorczak, Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność". "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25