Użytkownik:Bohun/Forst Hilti (przystanek kolejowy): Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 84: Linia 84:
 
  |uwagi                      = Lokomotywy te są nazywane „Hetman”.
 
  |uwagi                      = Lokomotywy te są nazywane „Hetman”.
 
}}
 
}}
 +
 +
'''EU47 (E583)'''-normalnotorowa lokomotywa elektryczna eksploatowana od 2011 roku przez [[Koleje Mazowieckie]] do prowadzenia pociągów [[Pociąg zmiennokierunkowy|push-pull]].
 +
 +
==Historia eksploatacji==

Wersja z 12:31, 24 cze 2018

Forst Hilti - przystanek kolejowy w Liechtensteinie położony w lesie obok miasta Schaan. W pobliżu znajduje się firma Hilti Corporation. Jest jednym z czterech przystanków kolejowych w tym kraju.

Dane stacji

|Współrzędne - 47 ° 10'52 "N 9 ° 31'16" E  /  47,1812 9,5210 N ° ° E

|Przewoźnik - ÖBB

|Linia kolejowa - Feldkirch-Buchs

|Perony - jeden

|Wiata peronowa - tak

|Budynek dworcowy - nie

|Inna zabudowa - nie

|Linia zelektryfikowana - tak

|Liczba torów - 1


Słonawy (przystanek kolejowy)-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.




Model Nr fabryczny Rok produkcji Szerokość toru Stan Obecne miejsce stacjonowania Prędkość maksymalna Uwagi
RL1 4160 1930 600mm Sprawny MPWiK - Zakład Uzdatniania Wody Kraków Bielany b/d

eu47

EU47, E583, P160DC
TRAXX-P160-DC-Hetman.jpg
Lokomotywa E583.001 należąca do Kolei Mazowieckich.
Przeznaczenie lokomotywy lokomotywa pasażerska
Przewoźnik Koleje Mazowieckie
Oznaczenie przewoźnika EU47 początkowo E583
Producent Bombardier
Lata budowy 2011
Liczba członów 1
Układ osi Bo'Bo'
Masa służbowa 85 ton
Długość ze zderzakami 18900 mm
Szerokość 2977 mm
Rozstaw osi skrajnych {{{rozstaw_osi_skrajnych}}}
Nacisk osi na szyny {{{nacisk_osi}}}
Średnica kół 1250 mm
Rozstaw szyn 1435 mm
System zasilania 160V DC
Liczba silników 4
Moc ciągła 5600kW
Moc godzinna kW
Maksymalna siła pociągowa {{{siła_pociągowa}}}
Prędkość konstrukcyjna 160 km/h
Sterowanie wielokrotne jest
System hamulca Oerlikon + ED
System ogrzewania elektryczne
Lokomotywy te są nazywane „Hetman”.


EU47 (E583)-normalnotorowa lokomotywa elektryczna eksploatowana od 2011 roku przez Koleje Mazowieckie do prowadzenia pociągów push-pull.

Historia eksploatacji