Edytujesz Użytkownik:Zgroza/Brudnopis

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 41: Linia 41:
 
|600
 
|600
 
|101
 
|101
|WLs50/1704, WLs50/1705
+
|
 
|W Płocku (od 1934)
 
|W Płocku (od 1934)
 
|-
 
|-
Linia 51: Linia 51:
 
|750
 
|750
 
|
 
|
|w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć [[WLs150/7083]] [[WLs150/7618]]
+
|w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć
 
|na stacji Brześć Kujawski
 
|na stacji Brześć Kujawski
 
|-
 
|-
Linia 71: Linia 71:
 
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref>
 
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref>
 
|40
 
|40
|Tubize 2179, WLs40/163
+
|
 
|od 1947 w stacji Lipno
 
|od 1947 w stacji Lipno
 
|-
 
|-
Linia 81: Linia 81:
 
|600
 
|600
 
|8
 
|8
|[[WLs50/1966]]
+
|
 
|Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref>
 
|Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref>
 
|-
 
|-
Linia 100: Linia 100:
 
|1000
 
|1000
 
|8
 
|8
|Maschinenbau-Gesellschaft Heilbronn numery 191 i 195.<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=5354.0;topicseen</ref>
+
|
 
|bocznica do normalnotorowej stacji Chybie
 
|bocznica do normalnotorowej stacji Chybie
 
|-
 
|-
Linia 145: Linia 145:
 
|750
 
|750
 
|
 
|
|[[WLs150/7615]], Henschel 22891/1936
+
|
 
|połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie}
 
|połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie}
 
|-
 
|-
Linia 193: Linia 193:
 
|600
 
|600
 
|19
 
|19
|w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref>, 2WLs50/1961
+
|w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref>
 
|Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk.
 
|Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk.
 
|-
 
|-
Linia 202: Linia 202:
 
|600 -> 750
 
|600 -> 750
 
|
 
|
|[[WLs150/7615]]
+
|
 
|na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin
 
|na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin
 
|-
 
|-
Linia 229: Linia 229:
 
|
 
|
 
|
 
|
|Własnej kolei wąskotorowej nie było, O&K Ty 9785
+
|Własnej kolei wąskotorowej nie było
 
|Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia
 
|Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia
 
|-
 
|-
Linia 256: Linia 256:
 
|600
 
|600
 
|44
 
|44
|W Glinojecku, WLs50/1746
+
|W Glinojecku
 
|Stacja styczna z koleją normalnotorową w Baboszewie
 
|Stacja styczna z koleją normalnotorową w Baboszewie
 
|-
 
|-
Linia 265: Linia 265:
 
|600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref>
 
|600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref>
 
|18+8
 
|18+8
|Henschel 1949/1885 Tkh 100-5<ref>http://www.werkbahn.de/eisenbahn/lokbau/museum/pres_henschel.htm</ref>
+
|
 
|Bocznica od stacji Janikowo
 
|Bocznica od stacji Janikowo
 
|-
 
|-
Linia 313: Linia 313:
 
|600
 
|600
 
|52
 
|52
|Z przerwą w działaniu po I wojnie, Hanomag 6272, Henschel 14252/1916<ref>http://www.werkbahn.de/eisenbahn/lokbau/museum/pres_henschel.htm</ref>
+
|Z przerwą w działaniu po I wojnie
 
|bocznica od stacji Klemensów
 
|bocznica od stacji Klemensów
 
|-
 
|-
Linia 382: Linia 382:
 
|600/750
 
|600/750
 
|10
 
|10
|W ostatnim okresie tylko odcinek Krasne-Krasiniec [[WLs150/6034]]
+
|W ostatnim okresie tylko odcinek Krasne-Krasiniec
 
|połączenie od stacji Krasne (czy bocznica?)
 
|połączenie od stacji Krasne (czy bocznica?)
 
|-
 
|-
Linia 401: Linia 401:
 
|716/750
 
|716/750
 
|~200
 
|~200
|[[WLs150/6843]]
+
|
 
|bocznica normalnotorowa od stacji Kruszwica, połączenie z kolejami kujawskim w ...
 
|bocznica normalnotorowa od stacji Kruszwica, połączenie z kolejami kujawskim w ...
 
|-
 
|-
Linia 411: Linia 411:
 
|600
 
|600
 
|114
 
|114
|przejęcie linii cukrowni Młynów w ???<ref>https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolej_w%C4%85skotorowa_Cukrowni_Le%C5%9Bmierz</ref> Ryś 1541
+
|przejęcie linii cukrowni Młynów w ???<ref>https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolej_w%C4%85skotorowa_Cukrowni_Le%C5%9Bmierz</ref>
 
|na stacji Sierpów, stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach
 
|na stacji Sierpów, stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach
 
|-
 
|-
Linia 471: Linia 471:
 
|
 
|
 
|
 
|
|w Kazimierzy Wlk, własnej kolei wąskotorowej nie było [[WLs150/7217]]
+
|w Kazimierzy Wlk, własnej kolei wąskotorowej nie było
 
|bocznica od stacji Kazimierza Wlk.
 
|bocznica od stacji Kazimierza Wlk.
 
|-
 
|-
Linia 493: Linia 493:
 
|600
 
|600
 
|63
 
|63
|HF Borsig 10386
+
|
 
|stacja styczna z koleją normalnotorową w Płońsku
 
|stacja styczna z koleją normalnotorową w Płońsku
 
|-
 
|-
Linia 604: Linia 604:
 
|
 
|
 
|
 
|
|Własnej kolei wąskotorowej nie było; Henschel 25117
+
|Własnej kolei wąskotorowej nie było
 
|Bocznica od stacji Nakło (normalna i wąska)
 
|Bocznica od stacji Nakło (normalna i wąska)
 
|-
 
|-
Linia 624: Linia 624:
 
|750
 
|750
 
|33
 
|33
|Przejęcie przez Allgemeine Deutsche Kleinbahn-Gesellschaft;  Krauss-Maffei Ty1 15506
+
|Przejęcie przez Allgemeine Deutsche Kleinbahn-Gesellschaft
 
|Bocznica od stacji Nowy Staw Wąsk.
 
|Bocznica od stacji Nowy Staw Wąsk.
 
|-
 
|-
Linia 655: Linia 655:
 
|750
 
|750
 
|36
 
|36
|Rozebrana 2012; KP4-3762 Chrzanów
+
|Rozebrana 2012
 
|Stacja styczna z koleją normalnotorową w Brodnicy
 
|Stacja styczna z koleją normalnotorową w Brodnicy
 
|-
 
|-
Linia 665: Linia 665:
 
|750
 
|750
 
|49
 
|49
|Upubliczniona 1918, [[WLs150/6034]]
+
|Upubliczniona 1918
 
|Bocznica od stacji Ostrowy i wąskotorowa od Ostrowy-Cukrownia
 
|Bocznica od stacji Ostrowy i wąskotorowa od Ostrowy-Cukrownia
 
|-
 
|-
Linia 705: Linia 705:
 
|750
 
|750
 
|36
 
|36
|Krauss&Maffei, Tyb 3417
+
|
 
|Bocznica od stacji Pelplin
 
|Bocznica od stacji Pelplin
 
|-
 
|-
Linia 773: Linia 773:
 
|LCH
 
|LCH
 
|przed 1927 - po 1936
 
|przed 1927 - po 1936
|600
+
|???
|24<ref>https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=348344599265521&id=100022699520555</ref>
+
|???
 
|Kolej zakładowa do Kostunina wymieniona w lokalnym źródle wspominkowym <ref> Zdzisław Kalinowski Cukrownia Rejowiec wspomnienie http://kalinowski.weebly.com/artykuly.html </ref> oraz widoczna na mapie WIG z 1936<ref>http://igrek.amzp.pl/details.php?id=4543</ref>
 
|Kolej zakładowa do Kostunina wymieniona w lokalnym źródle wspominkowym <ref> Zdzisław Kalinowski Cukrownia Rejowiec wspomnienie http://kalinowski.weebly.com/artykuly.html </ref> oraz widoczna na mapie WIG z 1936<ref>http://igrek.amzp.pl/details.php?id=4543</ref>
 
|Bocznica od stacji Rejowiec
 
|Bocznica od stacji Rejowiec
Linia 793: Linia 793:
 
|TSZ
 
|TSZ
 
|
 
|
|600
 
|22,5<ref>[http://www.wbc.poznan.pl/dlibra/doccontent?id=17077&from=FBC] Spis cukrowni Rzeczypospolitej Polskiej Warszawa 1926; Wydanie "Gazety Cukrowniczej"</ref>
 
 
|
 
|
|Bocznica od stacji wąstkotorowej Rytwiany
+
|
 +
|
 +
|Bocznica od stacji wąstkotorowej Rytwiany (?)
 
|-
 
|-
  
Linia 926: Linia 926:
 
|900/750
 
|900/750
 
|140
 
|140
|WLs150/6033, Henschel 12550/1914<ref>http://www.werkbahn.de/eisenbahn/lokbau/museum/pres_henschel.htm</ref>
+
|
 
|bocznica normalnotorowa od stacji Jaksice
 
|bocznica normalnotorowa od stacji Jaksice
 
|-
 
|-
Linia 946: Linia 946:
 
|
 
|
 
|
 
|
|Własnej kolei wąskotorowej nie było. 2WLs50/1413
+
|Własnej kolei wąskotorowej nie było.
 
|bocznica normalnotorowa od stacji Werbkowice, bocznica od stacji Werbkowice Wąskotorowe
 
|bocznica normalnotorowa od stacji Werbkowice, bocznica od stacji Werbkowice Wąskotorowe
 
|-
 
|-
Linia 988: Linia 988:
 
|600/750
 
|600/750
 
|35
 
|35
|[[WLs150/6032]]
+
|
|najpierw Iwaniska, potem Jachimowice - punkty styczne z koleją jędrzejowską  
+
|najpierw Iwaniska, potem Jachimowice - punkty styczne z koleją jędrzejowską
 
|-
 
|-
  
Linia 1068: Linia 1068:
 
|750
 
|750
 
|72
 
|72
|pierwsze odcinki (35 km wraz ze stacją styczną z koleją normalnotorową Opatówek) upublicznione w 1917 Chrzanów Las 3335
+
|pierwsze odcinki (35 km wraz ze stacją styczną z koleją normalnotorową Opatówek) upublicznione w 1917
 
|bocznica od stacji Zbiersk, stacja styczna z koleją normalnotorową Kucharki
 
|bocznica od stacji Zbiersk, stacja styczna z koleją normalnotorową Kucharki
 
|-
 
|-
Linia 1078: Linia 1078:
 
|
 
|
 
|
 
|
|cukrownia po wojnie wykorzystywała fragment sieci cukrowni Cielce; Las 3276 Chrzanów
+
|cukrownia po wojnie wykorzystywała fragment sieci cukrowni Cielce
 
|bocznica od stacji Zduny
 
|bocznica od stacji Zduny
 
|-
 
|-
Linia 1098: Linia 1098:
 
|600
 
|600
 
|50
 
|50
|Lowa 8344
+
|
 
|połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin
 
|połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin
 
|-
 
|-

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablon użyty w tym artykule: