Zestawienie wąskotorowych lokomotyw spalinowych prod. ČKD Praha w Polsce: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 59: Linia 59:
 
|→ ???
 
|→ ???
 
→ Muzeum Górnictwa Rud Żelaza - Częstochowa; kolor żółty, po renowacji ustawiona przed wejściem do podziemi w czerwcu 2012 r.
 
→ Muzeum Górnictwa Rud Żelaza - Częstochowa; kolor żółty, po renowacji ustawiona przed wejściem do podziemi w czerwcu 2012 r.
|-|}
+
|-
 +
|}
  
 
== Źródła ==
 
== Źródła ==
Linia 66: Linia 67:
 
* informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej;
 
* informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej;
 
* własne badania i analizy.
 
* własne badania i analizy.
 
 
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne|C]]
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne|C]]
 
[[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe|C]]
 
[[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe|C]]

Wersja z 10:37, 21 lis 2014

Typ Nr fabr. Rok prod. Prześwit [mm] Stan Historia lokomotywy /

uwagi

BN15R 600 Sprawna → Zakład Torfowy "Las" - Podczerwone k. Czarnego Dunajca; zakł. nr 2, kolor zielony, zespół napędowy z ciągnika Ursus C330
BN15R 70 1966 600 Sprawna → Zakład Torfowy "HolLas" - Pasłęk (Zakład "Krakulice"); zakł. nr 05880, kolor żółty, wyremontowana w 2009r.
BN15R 600 Złomowana → Zakład Torfowy "HolLas" - Pasłęk (Zakład "Rucianka"); kolor szary, złom. po 1997r.
BN15R 600 Sprawna → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Parsęcko k. Szczecinka; kolor niebieski
BN15R 600 Złomowana → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Parsęcko k. Szczecinka
BND30 600 Eksponat → ???

→ Muzeum Przemysłu i Techniki - Wałbrzych; kolor ciemnozielony

BND30 600 Eksponat → ???

→ Muzeum Górnictwa Rud Żelaza - Częstochowa; kolor żółty, po renowacji ustawiona przed wejściem do podziemi w czerwcu 2012 r.

Źródła

  • informacje pochodzące ze zbiorów p. Marka Malczewskiego i p. Michała Jerczyńskiego zawarte w artykułach „Kolejki kopalni torfu w Polsce” w czasopiśmie „Świat Kolei” nr 3/1999 oraz „Koleje torfowe firmy "HolLas" cz.1 i 2” w czasopiśmie „Świat Kolei” nr 3 i 4/2004;
  • informacje zawarte w artykule p. Tomka Jankowskiego w czasopiśmie "Stalowe Szlaki" nr 3/2013;
  • informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej;
  • własne badania i analizy.