Edytujesz 1Mw
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Spalinowy zespół trakcyjny infobox | {{Spalinowy zespół trakcyjny infobox | ||
|seria_zespołu_spalinowego =1Mw | |seria_zespołu_spalinowego =1Mw | ||
− | |||
|opis_zdjęcia = | |opis_zdjęcia = | ||
− | |przewoźnik =[[PKP]], [[SKPL | + | |przewoźnik =[[PKP]], [[SKPL]] |
|oznaczenie_przewoźnika =MBxd1 201-204 | |oznaczenie_przewoźnika =MBxd1 201-204 | ||
|producent =Konstal, Chorzów | |producent =Konstal, Chorzów | ||
− | |lata_budowy =1960, 1965- | + | |lata_budowy =1960, 1965-1966 |
|układ_osi =B'2' | |układ_osi =B'2' | ||
|układ_członów = | |układ_członów = | ||
− | |masa_służbowa = | + | |masa_służbowa =1800* kg |
|długość_ze_zderzakami =15260 mm | |długość_ze_zderzakami =15260 mm | ||
|szerokość =2260 mm | |szerokość =2260 mm | ||
Linia 30: | Linia 29: | ||
|liczba_miejsc_siedzących =32+4 odchylne | |liczba_miejsc_siedzących =32+4 odchylne | ||
|liczba_miejsc_ogółem = | |liczba_miejsc_ogółem = | ||
− | |uwagi =* Masa własna<br/>** W latach '80 wymieniono na silnik Wola 14H6 o mocy 180KM'<br/>*** W latach '80 wymieniono na skrzynie typu | + | |uwagi =* Masa własna<br/>** W latach '80 wymieniono na silnik Wola 14H6 o mocy 180KM'<br/>*** W latach '80 wymieniono na skrzynie typu KAMAZ. |
}} | }} | ||
− | 1Mw - typ [[Kolej wąskotorowa|wąskotorowego]] [[wagon | + | 1Mw - typ [[Kolej wąskotorowa|wąskotorowego]] [[wagon spalinowy|wagonu motorowego]], budowanego [[Konstal|Chorzowskiej Wytwórni Konstrukcji Stalowych ''Konstal'']] w Chorzowie w latach 1960 (prototyp) i 1965-1966. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |