Edytujesz Archiwum:Schematy stacji i bocznic Górnośląskich Kolei Wąskotorowych ze zbiorów Janusza Domagalskiego
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Data końcowa=1969 | |Data końcowa=1969 | ||
|Sygnatura teczki=AT-00011 | |Sygnatura teczki=AT-00011 | ||
− | |Słowa kluczowe=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, plan stacji, plan bocznicy, Zabrze, Gliwice, Bytom, PIekary Śląskie, Elektrownia Chorzów, Chorzów, Huta Cynku "Miasteczko Śląskie", Miasteczko Śląskie, Tarnowskie Góry, Świętochłowice, Katowice, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Żwirownia Babice, Nędza | + | |Słowa kluczowe=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, plan stacji, plan bocznicy, Zabrze, Gliwice, Bytom, PIekary Śląskie, Elektrownia Chorzów, Chorzów, Huta Cynku "Miasteczko Śląskie", Miasteczko Śląskie, Tarnowskie Góry, Świętochłowice, Katowice, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Żwirownia Babice, Nędza |
}} | }} | ||
Jest to zbiór wykreślonych ręcznie długopisem na zwyczajnych kartkach papieru schematów stacji i bocznic Górnośląskich Kolei Wąskotorowych. Nie wiadomo, kto te schematy narysował (z wyjątkiem jednego, podpisanego imieniem i nazwiskiem), po co i kiedy. Po rozbudowanych układach torowych oraz układzie bocznic można wnioskować, że przypuszczalny czas powstania tych schematów to najpóźniej druga połowa lat sześćdziesiątych XX wieku. | Jest to zbiór wykreślonych ręcznie długopisem na zwyczajnych kartkach papieru schematów stacji i bocznic Górnośląskich Kolei Wąskotorowych. Nie wiadomo, kto te schematy narysował (z wyjątkiem jednego, podpisanego imieniem i nazwiskiem), po co i kiedy. Po rozbudowanych układach torowych oraz układzie bocznic można wnioskować, że przypuszczalny czas powstania tych schematów to najpóźniej druga połowa lat sześćdziesiątych XX wieku. | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Przestawione materiały zostały znalezione w zrujnowanym budynku biurowym na stacji Maciejkowice i pochodzą ze zbiorów Janusza Domagalskiego, członka [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych|Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]], któremu serdecznie dziękuję za ich zeskanowanie i udostępnienie. | Przestawione materiały zostały znalezione w zrujnowanym budynku biurowym na stacji Maciejkowice i pochodzą ze zbiorów Janusza Domagalskiego, członka [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych|Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]], któremu serdecznie dziękuję za ich zeskanowanie i udostępnienie. | ||
− | < | + | <gallery> |
Plik:Biskupice-slaskie.jpg|stacja Biskupice Śląskie | Plik:Biskupice-slaskie.jpg|stacja Biskupice Śląskie | ||
Plik:Bobrek1.jpg|stacja Bobrek | Plik:Bobrek1.jpg|stacja Bobrek | ||
Linia 44: | Linia 44: | ||
Plik:Zabrze-polnocne.jpg|stacja Zabrze Północne Wąskotorowe | Plik:Zabrze-polnocne.jpg|stacja Zabrze Północne Wąskotorowe | ||
Plik:Zwirownia-babice.jpg|bocznica Żwirowni Babice | Plik:Zwirownia-babice.jpg|bocznica Żwirowni Babice | ||
− | </ | + | </gallery> |
[[Kategoria:Bocznice - plany, regulaminy, umowy]] | [[Kategoria:Bocznice - plany, regulaminy, umowy]] | ||
[[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | [[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] |