Edytujesz Biblioteka:A-01710
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Autor=Zaborski Miłosz | |Autor=Zaborski Miłosz | ||
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów. | |Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów. | ||
− | |Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000 | + | |Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000 |
|Czasopismo=Stalowe Szlaki | |Czasopismo=Stalowe Szlaki | ||
|Rocznik=1992 | |Rocznik=1992 | ||
− | |Numer=1992/11 | + | |Numer=1992/11/12 |
|Strony=08-10, 15-16 | |Strony=08-10, 15-16 | ||
}} | }} |