Edytujesz Biblioteka:A-07261
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Autor=Rusak Ryszard | |Autor=Rusak Ryszard | ||
|Omówienie=Informacja o tym, że dnia 25 marca 2003 w Madrycie zaprezentowano nowy elektryczny zespół trakcyjny serii 464 (zwany CIvia) dla Kolei Hiszpańskich (Renfe). Składy te produkowało konsorcjum CAF, Siemens, Alstom i Bombardier | |Omówienie=Informacja o tym, że dnia 25 marca 2003 w Madrycie zaprezentowano nowy elektryczny zespół trakcyjny serii 464 (zwany CIvia) dla Kolei Hiszpańskich (Renfe). Składy te produkowało konsorcjum CAF, Siemens, Alstom i Bombardier | ||
− | |Słowa kluczowe=Alstom, Bombardier Transportation, CAF, koleje w Hiszpanii, tabor kolei hiszpańskich, elektryczny zesp& | + | |Słowa kluczowe=Alstom, Bombardier Transportation, CAF, koleje w Hiszpanii, tabor kolei hiszpańskich, elektryczny zespół trakcyjny, RENFE, FENFE seria 464, Siemens, Civia |
|Czasopismo=Świat Kolei | |Czasopismo=Świat Kolei | ||
|Rocznik=2003 | |Rocznik=2003 | ||
|Numer=2003/08/097 | |Numer=2003/08/097 | ||
− | |Strony= | + | |Strony=09 |
}} | }} |