Edytujesz Dyskusja:WLs40
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
Proponuję dla każdego podtypu (WLs40, WLs50, 2WLs40 ...) zrobić osobną tabelkę, lub w istniejącej stosować odnośniki do strony konkretnego egzemplarza z ich właściwym oznaczeniem fabrycznym zamiast standardowo WLs40/XXX dla wszystkich loków wszystkich typów (np <nowiki>[[2WLs40/940]] zamiast [[WLs40/940]]</nowiki>, co by od razu w tytule błędnie sugerowało niewłaściwy typ lokomotywy)[[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 19:01, 20 lut 2012 (CET) | Proponuję dla każdego podtypu (WLs40, WLs50, 2WLs40 ...) zrobić osobną tabelkę, lub w istniejącej stosować odnośniki do strony konkretnego egzemplarza z ich właściwym oznaczeniem fabrycznym zamiast standardowo WLs40/XXX dla wszystkich loków wszystkich typów (np <nowiki>[[2WLs40/940]] zamiast [[WLs40/940]]</nowiki>, co by od razu w tytule błędnie sugerowało niewłaściwy typ lokomotywy)[[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 19:01, 20 lut 2012 (CET) | ||
:Osobiście sądzę, że skoro uznaliśmy WLs40 za zasadniczy typ lokomotywy, a pozostałe za jej odmiany, a co za tym idzie - zrobiliśmy z pozostałych oznaczeń rediry do WLs40, to nie ma co teraz kombinować. Część podstron konkretnych egzemplarzy byłaby podstronami WLs40, a część byłaby podstronami redirectów... Sądzę, że zrobiłoby się zamieszanie i zamiast rozjaśnić - zaciemniałoby sytuację. Ale niech jeszcze się Phinek wypowie - on jest tutaj tęgą głową od oznaczeń i kategoryzacji :) <br><br>Tak swoją drogą trzeba by zrobić porządek z oznaczeniami i (Wls a WLs) i redirectami, bo się poplątało nieźle... Pozdrawiam <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 03:44, 22 lut 2012 (CET) | :Osobiście sądzę, że skoro uznaliśmy WLs40 za zasadniczy typ lokomotywy, a pozostałe za jej odmiany, a co za tym idzie - zrobiliśmy z pozostałych oznaczeń rediry do WLs40, to nie ma co teraz kombinować. Część podstron konkretnych egzemplarzy byłaby podstronami WLs40, a część byłaby podstronami redirectów... Sądzę, że zrobiłoby się zamieszanie i zamiast rozjaśnić - zaciemniałoby sytuację. Ale niech jeszcze się Phinek wypowie - on jest tutaj tęgą głową od oznaczeń i kategoryzacji :) <br><br>Tak swoją drogą trzeba by zrobić porządek z oznaczeniami i (Wls a WLs) i redirectami, bo się poplątało nieźle... Pozdrawiam <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 03:44, 22 lut 2012 (CET) | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |