Edytujesz Dyskusja użytkownika:Sarna
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 23: | Linia 23: | ||
== Re: prawa autorskie == | == Re: prawa autorskie == | ||
− | Cześć! Jeśli chodzi o mapy z lat 30, to uważam, że można je swobodnie reprodukować. Takoż można reprodukować rysunki taboru, mostów itd. Z resztą posiadamy w swoich zbiorach (na Karbiu) książki mostowe w/w obiektów - tam też są rysunki. A jako, że powstały one przed wydzieleniem PKP ze struktur Ministerstwa Kolejnictwa vel Transportu, to są dokumentami urzędowymi i, jako takie, należą do domeny publicznej. Co do schematów linii - taki już się znajduje w Archiwum Enkolu. Kolejny, pochodzący z dodatku do służbowego rozkładu jazdy z roku 1982 posiadam i wkrótce wrzucę - nie wiem, czy ma sens wrzucanie kolejnych. Nie tyle obawiam się tu spraw związanych z naruszeniem praw autorskich, co raczej tego, że Krzystof Soida (który czasem tu zagląda) mógłby poczuć się dotknięty. Ewentualnie napisz mi, co chciałbyś opublikować, a ja się z Krzysztofem skontaktuję i spytam, czy się zgadza. Jeśli chodzi o spis taboru, to posiadam spis z Soidy przeklepany do Excella oraz Accessa uzupełniony o dane z innych źródeł. Obejmuje on łącznie około 6000 wagonów. Ręczne przeklepywanie spisu z Soidy przez Ciebie nie ma sensu - ktoś (tzn. ja) już dawno tę pracę wykonał :) Spis także jest przewidziany do publikacji w Archiwum Enkolu. Przez ostatnie 2 lata nie miałem czasu na takie zabawy (praca, własna firma itd.) - sądzę jednak, że teraz będę miał więcej czasu na dopieszczanie Enkolu i publikację posiadanych materiałów. W pierwszej kolejności zajmę się jednak sprawami technicznymi, tj. przeniesieniem Enkolu na nowy serwer oraz aktualizacją oprogramowania. To, którego używamy teraz jest już mocno przestarzałe. Podsumowując - działaj w sprawie Rud, a jak art będzie gotowy, to podorzucam to, co mam w swoich zbiorach. Pozdrawiam. | + | Cześć! Jeśli chodzi o mapy z lat 30, to uważam, że można je swobodnie reprodukować. Takoż można reprodukować rysunki taboru, mostów itd. Z resztą posiadamy w swoich zbiorach (na Karbiu) książki mostowe w/w obiektów - tam też są rysunki. A jako, że powstały one przed wydzieleniem PKP ze struktur Ministerstwa Kolejnictwa vel Transportu, to są dokumentami urzędowymi i, jako takie, należą do domeny publicznej. Co do schematów linii - taki już się znajduje w Archiwum Enkolu. Kolejny, pochodzący z dodatku do służbowego rozkładu jazdy z roku 1982 posiadam i wkrótce wrzucę - nie wiem, czy ma sens wrzucanie kolejnych. Nie tyle obawiam się tu spraw związanych z naruszeniem praw autorskich, co raczej tego, że Krzystof Soida (który czasem tu zagląda) mógłby poczuć się dotknięty. Ewentualnie napisz mi, co chciałbyś opublikować, a ja się z Krzysztofem skontaktuję i spytam, czy się zgadza. Jeśli chodzi o spis taboru, to posiadam spis z Soidy przeklepany do Excella oraz Accessa uzupełniony o dane z innych źródeł. Obejmuje on łącznie około 6000 wagonów. Ręczne przeklepywanie spisu z Soidy przez Ciebie nie ma sensu - ktoś (tzn. ja) już dawno tę pracę wykonał :) Spis także jest przewidziany do publikacji w Archiwum Enkolu. Przez ostatnie 2 lata nie miałem czasu na takie zabawy (praca, własna firma itd.) - sądzę jednak, że teraz będę miał więcej czasu na dopieszczanie Enkolu i publikację posiadanych materiałów. W pierwszej kolejności zajmę się jednak sprawami technicznymi, tj. przeniesieniem Enkolu na nowy serwer oraz aktualizacją oprogramowania. To, którego używamy teraz jest już mocno przestarzałe. Podsumowując - działaj w sprawie Rud, a jak art będzie gotowy, to podorzucam to, co mam w swoich zbiorach. Pozdrawiam. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 01:19, 5 wrz 2013 (CEST) |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 01:19, 5 wrz 2013 (CEST | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |