Edytujesz Enkol:Portal społeczności/Propozycje
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 23: | Linia 23: | ||
=== Użytkownicy uprawnieni do usuwania kont === | === Użytkownicy uprawnieni do usuwania kont === | ||
− | Proponuję, żeby uprawnienia takie posiadali jedynie biurokraci. | + | Proponuję, żeby uprawnienia takie posiadali jedynie biurokraci. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Uwagi i propozycje == | == Uwagi i propozycje == | ||
Linia 45: | Linia 40: | ||
I teraz moja odpowiedź w tej materii. Otóż zastanawialiśmy się nad rozwiązaniem i doszliśmy do wniosku, że numer fabryczny jest jedynym numerem, który zasadniczo w ciągu całego "życia" pojazdu nie ulega zmianie - dzięki temu pod jednym numerem można opisać całą jego historię. Z kolei stosowanie numerów pekapowskich rodzi kilka zasadniczych problemów: który numer wybrać: pierwszy nadany na PKP, czy ostatni? A może ten, pod którym dana jednostka taboru funkcjonowała najdłużej? A co z maszynami, które w swojej historii przechodziły z przemysłu na PKP i odwrotnie? A co z maszynami, które w ogóle na PKP nie służyły? Osobiście uważam, że w przypadku pojazdów trakcyjnych identyfikatorem powinien być nr fabryczny, zaś numer pekapowski powinien być wymieniony jedynie w tabeli a w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być redirem prowadzącym do właściwego artykułu. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 18:19, 9 lut 2013 (CET) | I teraz moja odpowiedź w tej materii. Otóż zastanawialiśmy się nad rozwiązaniem i doszliśmy do wniosku, że numer fabryczny jest jedynym numerem, który zasadniczo w ciągu całego "życia" pojazdu nie ulega zmianie - dzięki temu pod jednym numerem można opisać całą jego historię. Z kolei stosowanie numerów pekapowskich rodzi kilka zasadniczych problemów: który numer wybrać: pierwszy nadany na PKP, czy ostatni? A może ten, pod którym dana jednostka taboru funkcjonowała najdłużej? A co z maszynami, które w swojej historii przechodziły z przemysłu na PKP i odwrotnie? A co z maszynami, które w ogóle na PKP nie służyły? Osobiście uważam, że w przypadku pojazdów trakcyjnych identyfikatorem powinien być nr fabryczny, zaś numer pekapowski powinien być wymieniony jedynie w tabeli a w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być redirem prowadzącym do właściwego artykułu. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 18:19, 9 lut 2013 (CET) | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |