Edytujesz HCP 301D
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|przewoźnik=[[PKP]] | |przewoźnik=[[PKP]] | ||
|oznaczenie_przewoźnika=SU45 | |oznaczenie_przewoźnika=SU45 | ||
− | |grafika= | + | |grafika= |
|opis_zdjęcia=Lokomotywa 301D | |opis_zdjęcia=Lokomotywa 301D | ||
|producent=[[HCP]] Poznań | |producent=[[HCP]] Poznań | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|szerokość=2900 mm | |szerokość=2900 mm | ||
|wysokość=4238 mm | |wysokość=4238 mm | ||
− | |rozstaw_osi_skrajnych= | + | |rozstaw_osi_skrajnych= |
|średnica_kół=1100 mm | |średnica_kół=1100 mm | ||
|rozstaw_szyn=1435 mm | |rozstaw_szyn=1435 mm | ||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|system_hamulca=Oerlikon | |system_hamulca=Oerlikon | ||
|sterowanie_wielokrotne=jest | |sterowanie_wielokrotne=jest | ||
− | |system_ogrzewania= | + | |system_ogrzewania=elektryczne 3000 V |
|uwagi=W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata. | |uwagi=W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata. | ||
}} | }} | ||
− | + | {{rozbuduj}} | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | { | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |