Edytujesz Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum [http:// | + | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl [http://750mm.pl] na podstawie stron i informacji od operatorów. |
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
|- | |- | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
− | ! colspan= | + | ! colspan=3 | km czynnych w roku |
− | |||
|- | |- | ||
+ | ! 2016 | ||
+ | ! 2015 | ||
! 2014 | ! 2014 | ||
− | + | |- | |
− | + | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | |
− | + | | 46 | |
− | + | | 46 | |
− | + | | 46 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | |
− | + | | 41 | |
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 29 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 31 | ||
+ | | 36 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | |- |
− | | | + | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | |- |
+ | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
|- | |- | ||
− | + | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | |
− | | [[ | + | | 7 |
− | | | + | | 49 |
− | + | | 49 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | |
− | + | | 6 | |
− | + | | 6 | |
− | + | | 6 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | |
− | + | | 5 | |
− | + | | 5 | |
− | + | | 12 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Maltanka]] | |
− | + | | 4 | |
− | + | | 4 | |
− | + | | 4 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | |
− | + | | 3 | |
− | + | | 3 | |
− | + | | 3 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | |
− | + | | 3 | |
− | + | | 3 | |
− | + | | 0 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | |
− | + | | 3 | |
− | + | | 3 | |
− | + | | 25 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] | |
− | + | | 2 | |
− | + | | 2 | |
− | + | | 2 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | |
− | + | | 2 | |
− | + | | 2 | |
− | + | | 2 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | |
− | + | | 0 | |
− | + | | 4 | |
− | + | | 0 | |
− | + | |- | |
− | + | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | |
− | + | | 0 | |
− | + | | 33 | |
− | + | | 33 | |
− | + | |- class="sortbottom” | |
− | + | | razem | |
− | + | | 407 | |
− | + | | 473 | |
− | + | | 509 | |
− | + | |- } | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 49 | ||
− | | 49 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | | [[ | ||
− | | 6 | ||
− | | 6 | ||
− | | 6 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | | [[ | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | [[Maltanka]] | ||
− | | 4 | ||
− | | 4 | ||
− | | 4 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | | [[ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 3 | ||
− | | 3 | ||
− | |||
− | |||
− | | 3 | ||
− | | - | ||
− | |||
− | |||
− | | [[ | ||
− | | 3 | ||
− | | 3 | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | | [[ | ||
− | |||
− | | 3 | ||
− | | 3 | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | | [[ | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
− | | 2 | ||
− | | 2 | ||
− | | 2 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | [[ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 0 | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 0 | ||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | | [[ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 0 | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- class="sortbottom” | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | | 407 | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |- } |