Edytujesz L45H
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lokomotywa spalinowa infobox | {{Lokomotywa spalinowa infobox | ||
|typ_lokomotywy = L45H | |typ_lokomotywy = L45H | ||
− | |przewoźnik = [[PKP]], [[kolej wewnątrzzakładowa|przemysł]], [[Magyar Államvasutak|MÁV]]<ref name="mav">http://hu.wikipedia.org/wiki/Mk45</ref>, [[Železnice Srbije|ŽS]]<ref name="zs">http://www.railfaneurope.net/pix/rs/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref><ref name="zs2">http://www.jernbane.net/db/type.asp?ID=4100</ref>, [[Căile Ferate Române|CFR]]<ref name="cfr">http://www.railfaneurope.net/pix/ro/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref>, [[Niederösterreichische Landesbahnen|NÖLB]]<ref name="nolb">http://www.lokalbahnen.at/bergstrecke/index.html</ref>, [[Bułgarskie Koleje Państwowe|БДЖ (BDŻ)]]<ref name="bdz">http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103</ref>, [[ Sächsische Dampfeisenbahngesellschaft|SDG]]<ref name="sdg">http://rail.phototrans.eu/2415,176,55,0,f.html</ref>, [[Constructions Ferroviaires Giragr|CFG]]<ref>http://yves.ocquident.free.fr/</ref> | + | |przewoźnik = [[PKP]], [[kolej wewnątrzzakładowa|przemysł]], [[Magyar Államvasutak|MÁV]]<ref name="mav">http://hu.wikipedia.org/wiki/Mk45</ref>, [[Železnice Srbije|ŽS]]<ref name="zs">http://www.railfaneurope.net/pix/rs/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref><ref name="zs2">http://www.jernbane.net/db/type.asp?ID=4100</ref>, [[Căile Ferate Române|CFR]]<ref name="cfr">http://www.railfaneurope.net/pix/ro/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref>, [[Niederösterreichische Landesbahnen|NÖLB]]<ref name="nolb">http://www.lokalbahnen.at/bergstrecke/index.html</ref>, [[Bułgarskie Koleje Państwowe|БДЖ (BDŻ)]]<ref name="bdz">http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103</ref>, [[ Sächsische Dampfeisenbahngesellschaft|SDG]]<ref name="sdg">http://rail.phototrans.eu/2415,176,55,0,f.html</ref>, [[Constructions Ferroviaires Giragr|CFG]]<ref>http://yves.ocquident.free.fr/</ref> |
|oznaczenie_przewoźnika = Lxd2, Mk45<ref name="mav">http://hu.wikipedia.org/wiki/Mk45</ref>, L45H<ref name="zs">http://www.railfaneurope.net/pix/rs/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref><ref name="sdg">http://rail.phototrans.eu/2415,176,55,0,f.html</ref>, 745<ref name="zs2">http://www.jernbane.net/db/type.asp?ID=4100</ref>, 87<ref name="cfr">http://www.railfaneurope.net/pix/ro/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref>, 2099<ref name="nolb">http://www.lokalbahnen.at/bergstrecke/index.html</ref>, 93<ref name="bdz">http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103</ref>, #45001 - #45003<ref>http://yves.ocquident.free.fr/Pages/fichelocomotive.php?Idloco=33</ref>, #60001 - #60009<ref>http://yves.ocquident.free.fr/Pages/fichelocomotive.php?Idloco=34</ref> | |oznaczenie_przewoźnika = Lxd2, Mk45<ref name="mav">http://hu.wikipedia.org/wiki/Mk45</ref>, L45H<ref name="zs">http://www.railfaneurope.net/pix/rs/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref><ref name="sdg">http://rail.phototrans.eu/2415,176,55,0,f.html</ref>, 745<ref name="zs2">http://www.jernbane.net/db/type.asp?ID=4100</ref>, 87<ref name="cfr">http://www.railfaneurope.net/pix/ro/narrow_gauge/diesel/pix.html</ref>, 2099<ref name="nolb">http://www.lokalbahnen.at/bergstrecke/index.html</ref>, 93<ref name="bdz">http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103</ref>, #45001 - #45003<ref>http://yves.ocquident.free.fr/Pages/fichelocomotive.php?Idloco=33</ref>, #60001 - #60009<ref>http://yves.ocquident.free.fr/Pages/fichelocomotive.php?Idloco=34</ref> | ||
|grafika = [[Plik:0003am.jpg|290px|Lxd2]] | |grafika = [[Plik:0003am.jpg|290px|Lxd2]] | ||
− | |opis_zdjęcia = Lxd2-347" (ex. Lxd2-321) z 1982r na tor 750mm w standardowym malowaniu PKP z lat 90-tych, [[Bieszczadzka Kolejka Leśna|BKL]]. | + | |opis_zdjęcia = Lxd2-347" (ex. Lxd2-321)z 1982r na tor 750mm w standardowym malowaniu PKP z lat 90-tych, [[Bieszczadzka Kolejka Leśna|BKL]]. |
|producent = [[FAUR]] | |producent = [[FAUR]] | ||
− | |lata_budowy = 1964- | + | |lata_budowy = 1964-1987 |
|układ_osi = B'B' | |układ_osi = B'B' | ||
|masa_służbowa = 32 t | |masa_służbowa = 32 t | ||
Linia 16: | Linia 16: | ||
|rozstaw_szyn = od 740mm do 1067mm (w Polsce spotyka się 750mm, 785mm i 1000mm) | |rozstaw_szyn = od 740mm do 1067mm (w Polsce spotyka się 750mm, 785mm i 1000mm) | ||
|zapas_paliwa = 1500 l | |zapas_paliwa = 1500 l | ||
− | |typ_silnika = [[MB836Bb]], [[ | + | |typ_silnika = [[MB836Bb]], [[71H12A]]<ref group="uwaga">W wersji zmodernizowanej przez PKP</ref>, [[Caterpillar 3412]]<ref group="uwaga">W wersji zmodernizowanej przez CFG</ref> |
|moc_znamionowa = 330 kW <br />(342 kW*, 578 kW**) | |moc_znamionowa = 330 kW <br />(342 kW*, 578 kW**) | ||
|siła_pociągowa = 7600 kG (74,5 kN) ciągła | |siła_pociągowa = 7600 kG (74,5 kN) ciągła | ||
Linia 27: | Linia 27: | ||
|swiadectwo_typu = [[Media:T_2011_0125.jpg|T/2011/0125]]; [[Media:T_2011_0169.jpg|T/2011/0169]]; [[Media:T_2011_0254.jpg|T/2011/0254]]; [[Media:T_2011_0315.jpg|T/2011/0315]]; [[Media:T_2011_0559.jpg|T/2011/0559]]; [[Media:T_2011_0737.jpg|T/2011/0737]]; [[Media:T_2011_0739.jpg|T/2011/0739]]; [[Media:T_2011_0802.jpg|T/2011/0802]]; [[Media:T_2011_1002.jpg|T/2011/1002]]; [[Media:T_2012_0675.jpg|T/2012/0675]]; [[Media:T_2013_0003.jpg|T/2013/0003]]; [[Media:T_2014_0121.png|T/2014/0121]] | |swiadectwo_typu = [[Media:T_2011_0125.jpg|T/2011/0125]]; [[Media:T_2011_0169.jpg|T/2011/0169]]; [[Media:T_2011_0254.jpg|T/2011/0254]]; [[Media:T_2011_0315.jpg|T/2011/0315]]; [[Media:T_2011_0559.jpg|T/2011/0559]]; [[Media:T_2011_0737.jpg|T/2011/0737]]; [[Media:T_2011_0739.jpg|T/2011/0739]]; [[Media:T_2011_0802.jpg|T/2011/0802]]; [[Media:T_2011_1002.jpg|T/2011/1002]]; [[Media:T_2012_0675.jpg|T/2012/0675]]; [[Media:T_2013_0003.jpg|T/2013/0003]]; [[Media:T_2014_0121.png|T/2014/0121]] | ||
|uwagi = | |uwagi = | ||
+ | [[Plik:Obraz 121am2.jpg|290px|Lxd2]] | ||
+ | Lxd2-309 z 1973 na tor 750mm w malowaniu charakterystycznym dla lokomotyw naprawianych w latach 80-tych w Rumuni [[Rogów Towarowy Wąskotorowy|(Rogów)]]. | ||
}} | }} | ||
[[Image:Bytom, GKW.jpg|thumb|300px]] | [[Image:Bytom, GKW.jpg|thumb|300px]] | ||
− | '''L45H''' (oznaczenie [[PKP]] Lxd2) – [[Kolej wąskotorowa|wąskotorowa]] [[Spalinowóz|lokomotywa spalinowa]] o mocy silnika wynoszącej 450 [[Koń mechaniczny|KM]] produkowana w latach [[1964]]-[[ | + | '''L45H''' (oznaczenie [[PKP]] Lxd2) – [[Kolej wąskotorowa|wąskotorowa]] [[Spalinowóz|lokomotywa spalinowa]] o mocy silnika wynoszącej 450 [[Koń mechaniczny|KM]] produkowana w latach [[1964]]-[[1987]] przez rumuńskie zakłady [[FAUR]] w [[Bukareszt|Bukareszcie]], eksploatowana w Polsce na kolejach wąskotorowych, przystosowane do pracy na szynach o [[Rozstaw szyn|rozstawie]] od 740 mm do 1067 mm (w Polsce 750mm, 785mm oraz 1000mm). Pierwsze L45H rozpoczęły służbę w [[1968]] roku na szlakach [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe|Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] zastępując mocno wysłużone parowozy serii [[Tw47]] oraz [[Tw53]]. W zakładach FAUR wytwarzano także bardzo podobne lokomotywy [[L35H]] i [[L35H-MT]]. Z zewnątrz są prawie nie do odróżnienia – największa różnica to zastosowanie w nich słabszego silnika o mocy 350 KM. Do Polski jednak nie sprowadzono żadnej lokomotywy z rodziny L35H. |
− | |||
− | |||
− | |||
+ | == Eksploatacja == | ||
− | = | + | [[Polskie Koleje Państwowe]] zakupiły ogółem 165 sztuk tych lokomotyw, w tym 111 szt. na tor 750 mm (numery inwentarzowe od 239 do 349), 25 szt. na tor 785 mm (numery od 351 do 375) i 29 szt. na tor 1000 mm (numery od 451 do 479). Otrzymały one na PKP numery w serii Lxd2, oznaczającej czteroosiowe lokomotywy spalinowe z silnikiem wysokoprężnym i przekładnią hydrauliczną<ref group ="uwaga">W przeciwieństwie do lokomotyw normalnotorowych PKP, oznaczenie serii Lxd2 nie oznacza wyłącznie typu L45H, lecz w praktyce jest z nim utożsamione.</ref>. Lokomotywy te należały do najsilniejszych wąskotorowych lokomotyw w Polsce. Miały spokojny bieg, płynną regulację prędkości nastawnikiem jazdy. Główną wadą tych lokomotyw jest spore [[Zużycie paliwa]], związane przede wszystkim z zastosowaniem silnika z wstępną komorą spalania. Wada ta została znacznie ograniczona poprzez zabudowę silnika [[71H12A]]. |
− | + | Lokomotywy Lxd2 jeździły po torach prawie wszystkich [[Kolej dojazdowa|kolei dojazdowych]] eksploatowanych przez PKP; obecnie czynne egzemplarze stacjonują na większości czynnych do dzisiejszych czasów kolei. Zdatne do ruchu lokomotywy Lxd2 stacjonują w [[Lokomotywownia]]ch w [[Gryfice Wąskotorowe|Gryficach]] (Lxd2-471, 472, 473, 479), [[Koszalin Wąskotorowy|Koszalinie]] (Lxd2-476), [[Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa|Piasecznie]], [[Bytom Karb Wąskotorowy|Bytomiu-Karbiu]] (Lxd2-352, 359, 364, 372', 374, 375), [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Rudach]] (Lxd2-354, 357, 373, HP-08, HP-09, HP-11), [[Kaliska Kolej Dojazdowa|Zbiersku]], [[Śmigielska Kolej Dojazdowa|Śmiglu]] (Lxd2-266, 241), [[Krośniewice (stacja kolejowa)|Krośniewicach]], [[Przeworska Kolej Dojazdowa|Przeworsku]] (Lxd2-257, 268, 334), [[Mława Wąskotorowa|Mławie]], [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa|Karczmiskach]], [[Świętokrzyska Kolej Dojazdowa|Jędrzejowie]], [[Żuławska Kolej Dojazdowa|Nowym Dworze Gdańskim]] (Lxd2-294, 315, 325), [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa|Gnieźnie]] (Lxd2-313, 343, 344, 369) i [[Kolej Wąskotorowa Rogów – Rawa – Biała|Rogowie]] (Lxd2-249, 264, 265, 309, 340). Z myślą o remoncie i uruchomieniu przywieziono jedną lokomotywę do lokomotywowni [[Bieszczadzka Kolejka Leśna|Cisna-Majdan]], jednak obecnie już nie jest planowane jej wprowadzenie do służby na BKL. | |
− | |||
− | Lokomotywy Lxd2 jeździły po torach prawie wszystkich [[Kolej dojazdowa|kolei dojazdowych]] eksploatowanych przez PKP; obecnie czynne egzemplarze stacjonują na większości czynnych do dzisiejszych czasów kolei. Zdatne do ruchu lokomotywy Lxd2 stacjonują w [[Lokomotywownia]]ch w [[Gryfice Wąskotorowe|Gryficach]] (Lxd2-471, 472, 473, 479), [[Koszalin Wąskotorowy|Koszalinie]] (Lxd2- | ||
− | |||
− | |||
Lxd2 znajdują się także na kolejach nieczynnych.Lokomotywy Lxd2 można także zobaczyć w muzeach-skansenach w [[Sochaczewska Kolej Muzealna|Sochaczewie]], [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Rudach Raciborskich]] oraz w [[Stała Wystawa Pomorskich Kolei Wąskotorowych w Gryficach|gryfickiej filii]] [[Muzeum Kolejnictwa w Warszawie]]. Kilka sztuk Lxd2 sprzedano za granicę między innymi do Czech, Niemiec i na Korsykę. | Lxd2 znajdują się także na kolejach nieczynnych.Lokomotywy Lxd2 można także zobaczyć w muzeach-skansenach w [[Sochaczewska Kolej Muzealna|Sochaczewie]], [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Rudach Raciborskich]] oraz w [[Stała Wystawa Pomorskich Kolei Wąskotorowych w Gryficach|gryfickiej filii]] [[Muzeum Kolejnictwa w Warszawie]]. Kilka sztuk Lxd2 sprzedano za granicę między innymi do Czech, Niemiec i na Korsykę. | ||
− | + | Oprócz lokomotyw Lxd2 jeżdżących na torach PKP, na terenie Polski do dnia dzisiejszego jeżdżą lokomotywy L45H w zakładach przemysłowych. Oprócz 165 szt. lokomotyw dla PKP do Polski trafiło bowiem co najmniej 34 szt., które zakupiły różne gałęzie przemysłu. Lokomotywy te często były nieznacznie zmodyfikowane na zlecenie zamawiającego. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | Lokomotywy z rodziny L45H, oraz siostrzane L35H i L35H-MT, najliczniej występowały w Polsce, ale także w innych krajach, głównie byłego bloku wschodniego, m.in. w Rumunii, na [[Węgry|Węgrzech]] (jako seria '''Mk45''') i w Bułgarii, ale także poza granicami Europy, np. w Egipcie, Tunezji i Iraku. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | Lokomotywy z rodziny L45H, oraz siostrzane L35H i L35H-MT, najliczniej występowały w Polsce, ale także w innych krajach, głównie byłego bloku wschodniego, m.in. w Rumunii | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Charakterystyka == | == Charakterystyka == | ||
− | |||
− | |||
− | |||
Lokomotywa L45H posiada dwa wózki dwuosiowe (układ osi B'B'). Pudło lokomotywy składa się z długiego przedziału maszynowego w przedniej części i krótszego przedziału maszynowego w tylnej części oraz kabiny sterowniczej między nimi, wystającej poza obrys przedziałów maszynowych jedynie na boki. Kabina sterownicza wyłożona jest izolacją dźwiękochłonną i posiada dwoje drzwi bocznych. Pulpity sterownicze znajdują się z prawej strony dla każdego kierunku jazdy. W przednim przedziale mieści się silnik spalinowy, układ chłodzenia, trójfazowy alternator, sprężarka powietrza, przekładnia hydrauliczna, przekładnia nawrotna i dodatkowa, zbiornik paliwa dobowego zużycia (100 l),zbiornik wody układu chłodzenia silnika o pojemności (100 l), układ wylotu spalin, przewody paliwowe, urządzenia układu hydrostatycznego napędu wentylatora układu chłodzenia. W tylnym przedziale szafa osprzętu elektrycznego, główny zbiornik paliwa (1500 l), dwa zbiorniki powietrza (190 l) i podgrzewacz wody WEBASTO a w nowszych VAPOR. (do celów podgrzewania silnika i ogrzewania kabiny). Napęd oryginalnie stanowił silnik wysokoprężny MB 836Bb o mocy 450 KM (330 kW). Napęd z silnika przenoszony jest za pomocą [[Przekładnia|przekładni hydrodynamicznej]] TH1-V1 typu Voith do przekładni dodatkowej zblokowanej z przekładnią nawrotną, dalej za pomocą wałów na przekładnie osiowe, z zębatymi kołami stożkowymi<ref name="mt" />. Przekładnia hydrauliczna posiada dwa przetworniki momentu obrotowego - przy rozruchu i małych szybkościach działa przetwornik rozruchowy, a przy wyższych szybkościach przetwornik jazdy. Wózki mają hamulce pneumatyczne. Lokomotywa posiada sprężarkę dwustopniową do układu hamulcowego, sterowania i urządzeń pomocniczych, jak syreny, wycieraczki szyb na oknach czołowych i piasecznice<ref name="mt">Stefan Więckowski, ''Współczesny tabor kolejek wąskotorowych'' w: Młody Technik 6/1987, s.44</ref><ref>{{Cytuj książkę |nazwisko = | imię = | autor link = | tytuł = Obsługa i utrzymanie lokomotywy spalinowej serii Lxd2| wydawca = Ministerstwo Komunikacji - Centralny Zarząd Kolei Dojazdowych| miejsce = | rok = 1976| strony = | isbn = }}</ref>. | Lokomotywa L45H posiada dwa wózki dwuosiowe (układ osi B'B'). Pudło lokomotywy składa się z długiego przedziału maszynowego w przedniej części i krótszego przedziału maszynowego w tylnej części oraz kabiny sterowniczej między nimi, wystającej poza obrys przedziałów maszynowych jedynie na boki. Kabina sterownicza wyłożona jest izolacją dźwiękochłonną i posiada dwoje drzwi bocznych. Pulpity sterownicze znajdują się z prawej strony dla każdego kierunku jazdy. W przednim przedziale mieści się silnik spalinowy, układ chłodzenia, trójfazowy alternator, sprężarka powietrza, przekładnia hydrauliczna, przekładnia nawrotna i dodatkowa, zbiornik paliwa dobowego zużycia (100 l),zbiornik wody układu chłodzenia silnika o pojemności (100 l), układ wylotu spalin, przewody paliwowe, urządzenia układu hydrostatycznego napędu wentylatora układu chłodzenia. W tylnym przedziale szafa osprzętu elektrycznego, główny zbiornik paliwa (1500 l), dwa zbiorniki powietrza (190 l) i podgrzewacz wody WEBASTO a w nowszych VAPOR. (do celów podgrzewania silnika i ogrzewania kabiny). Napęd oryginalnie stanowił silnik wysokoprężny MB 836Bb o mocy 450 KM (330 kW). Napęd z silnika przenoszony jest za pomocą [[Przekładnia|przekładni hydrodynamicznej]] TH1-V1 typu Voith do przekładni dodatkowej zblokowanej z przekładnią nawrotną, dalej za pomocą wałów na przekładnie osiowe, z zębatymi kołami stożkowymi<ref name="mt" />. Przekładnia hydrauliczna posiada dwa przetworniki momentu obrotowego - przy rozruchu i małych szybkościach działa przetwornik rozruchowy, a przy wyższych szybkościach przetwornik jazdy. Wózki mają hamulce pneumatyczne. Lokomotywa posiada sprężarkę dwustopniową do układu hamulcowego, sterowania i urządzeń pomocniczych, jak syreny, wycieraczki szyb na oknach czołowych i piasecznice<ref name="mt">Stefan Więckowski, ''Współczesny tabor kolejek wąskotorowych'' w: Młody Technik 6/1987, s.44</ref><ref>{{Cytuj książkę |nazwisko = | imię = | autor link = | tytuł = Obsługa i utrzymanie lokomotywy spalinowej serii Lxd2| wydawca = Ministerstwo Komunikacji - Centralny Zarząd Kolei Dojazdowych| miejsce = | rok = 1976| strony = | isbn = }}</ref>. | ||
. | . | ||
Linia 105: | Linia 56: | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
− | ==Zestawienie egzemplarzy == | + | ==Zestawienie egzemplarzy eksploatowanych w Polsce <ref>Spis sporządzony na postawie archiwalnej kopii zestawienia zamieszonego niegdyś na prowadzonej przez Pawła Cieślara stronie ''tabor.wask.pl''</ref>== |
− | |||
Aby zobaczyć podstronę ze szczegółowymi informacjami o danym egzemplarzu należy kliknąć jego numer fabryczny | Aby zobaczyć podstronę ze szczegółowymi informacjami o danym egzemplarzu należy kliknąć jego numer fabryczny | ||
− | '' | + | {| class="wikitable sortable" |
− | + | |- | |
− | + | ! Nr fabr. | |
− | {| | + | ! Rok prod. |
+ | ! Stan | ||
+ | ! Prześwit | ||
+ | ! Silnik | ||
+ | ! Oznaczenie | ||
+ | ! Aktualne lub ostatnie<br/>miejsce stacjonowania<br> | ||
+ | ! Uwagi | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20566|20566]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2001 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-370' | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | ex Lxd2-351 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20567|20567]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-352 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20568|20568]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-353 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20569|20569]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | eksponat | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-354 | ||
+ | | Rudy | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20570|20570]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2008 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-355 | ||
+ | | Rudy | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20571|20571]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-356 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20572|20572]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1981 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-20572 | ||
+ | | Huta Pokój, Ruda Śląska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20573|20573]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-268 | ||
+ | | Przeworsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20574|20574]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1986 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-20 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20575|20575]] | ||
+ | | 1967 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-269 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20708|20708]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-271 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20709|20709]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2003 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-272 | ||
+ | | Technikum Kolejowe w Lublinie | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20710|20710]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-333 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | ex Lxd2-273 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20711|20711]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-274 | ||
+ | | Werbkowice Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20712|20712]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-258 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | ex Lxd2-275 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20713|20713]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-8-3<br>HK-Lxd2-21 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20714|20714]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-270 | ||
+ | | Kazimierza Wielka | ||
+ | | ex Lxd2-8-3 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20722|20722]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2004 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-276 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20723|20723]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1992 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-277 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20724|20724]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-278 | ||
+ | | Werbkowice Wąsk. | ||
+ | | kolor niebieski | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20725|20725]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-279 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20726|20726]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1992 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-280 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20727|20727]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#CA95FF;" | eksponat / odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-282 | ||
+ | | Przeworsk Wąsk. | ||
+ | | kolor niebieski | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20728|20728]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-281 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20729|20729]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-283 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | błędnie oznaczona jako 297 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20730|20730]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-284 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20731|20731]] | ||
+ | | 1968 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2003 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Caterpilar | ||
+ | | brak danych | ||
+ | | Turcja (?) | ||
+ | | ex Lxd2-285 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20849|20849]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | eksponat | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-357 | ||
+ | | Rudy | ||
+ | | urządzenie rotacyjne od 1987 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20850|20850]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | L45H-358 | ||
+ | | Kolej Cranzahl–Kurort Oberwiesenthal (Fichtelbergbahn)<ref>{{cytuj stronę | url = http://www.sdg-bahn.de/fileadmin/user_upload/pdf/PDF_SDG/sdg_lokomotivliste.pdf| tytuł = Wykaz taboru Sächsische Dampfeisenbahngesellschaft mbH (SDG) z dnia 15.10.2014| data dostępu = 2014-10-28| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref> | ||
+ | | ex Lxd2-358 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20851|20851]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-359 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20852|20852]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-22 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20853|20853]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1998 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-451 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20854|20854]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-452 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20855|20855]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-453 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | wrak | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20856|20856]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1982 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-1 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20857|20857]] | ||
+ | | 1969 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1977 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-2 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20921|20921]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1982 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-360 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20922|20922]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-361 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20923|20923]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2004 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-362 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20924|20924]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-363 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | urządzenie rotacyjne | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20925|20925]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-286 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20926|20926]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-287 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20927|20927]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-288 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20928|20928]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-289 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20929|20929]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-291 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/20930|20930]] | ||
+ | | 1970 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-290 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21263|21263]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-292 | ||
+ | | Nasielsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21264|21264]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-293 | ||
+ | | Przasnysz | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21265|21265]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-294 | ||
+ | | Nowy Dwór Gdański Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21266|21266]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-295 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21267|21267]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2007 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-296 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21268|21268]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-455 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21269|21269]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-454 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21271|21271]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-364 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21272|21272]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2004 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-365 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21273|21273]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-297 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | błędnie oznaczona jako 283 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21274|21274]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1989 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-298 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21275|21275]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-299 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21276|21276]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2008 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-300 | ||
+ | | Złomowisko Sokołów Podlaski | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21277|21277]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2004 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-366 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21578|21578]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1990 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-8-7<br>HK-Lxd2-27 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21579|21579]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-8-8<br>HK-Lxd2-26 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21580|21580]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-367 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21581|21581]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2004 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-368 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21582|21582]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1992 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-301 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21583|21583]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2003 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | TU48.001 | ||
+ | | Čiernohronská železnica | ||
+ | | ex Lxd2-302 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21584|21584]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-303 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21585|21585]] | ||
+ | | 1972 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-304 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21869|21869]] | ||
+ | | 1973 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-305 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21870|21870]] | ||
+ | | 1973 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1997 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-306 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21871|21871]] | ||
+ | | 1973 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-307 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21872|21872]] | ||
+ | | 1973 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2011 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-308 | ||
+ | | Piotrków Trybunalski Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21873|21873]] | ||
+ | | 1973 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-309 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21874|21874]] | ||
+ | | 1973 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1983 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | brak danych | ||
+ | | Lxd2-310 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21260|21260]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1989 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-8-4<br>HK-Lxd2-23 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21261|21261]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-8-5<br>HK-Lxd2-19 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/21262|21262]] | ||
+ | | 1971 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-8-6<br>HK-Lxd2-18 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/22176|22176]] | ||
+ | | 1974 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | brak danych | ||
+ | | Lxd2-311 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/22177|22177]] | ||
+ | | 1974 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-312 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/22178|22178]] | ||
+ | | 1974 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-313 | ||
+ | | Gniezno Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/22180|22180]] | ||
+ | | 1974 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-314 | ||
+ | | zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/22181|22181]] | ||
+ | | 1974 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-315 | ||
+ | | Nowy Dwór Gdański Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/22182|22182]] | ||
+ | | 1974 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-316 | ||
+ | | Redecz Krukowy | ||
+ | | wrak | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23110|23110]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-317 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23111|23111]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-318 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23112|23112]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-319 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23113|23113]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom ???? | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-320 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23114|23114]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-347 | ||
+ | | BKL Cisna | ||
+ | | ex Lxd2-321 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23115|23115]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-372' | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | ex Lxd2-322 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23116|23116]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-369 | ||
+ | | Gniezno Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23117|23117]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-370 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23118|23118]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-456 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23119|23119]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-457 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23120|23120]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2005 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-458 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23121|23121]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-459 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23122|23122]] | ||
+ | | 1976 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-460 | ||
+ | | Gryfice Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23365|23365]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1993 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-24 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23366|23366]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1989 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-25 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23367|23367]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-14 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | oznaczenie niepewne | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23368|23368]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-15 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23369|23369]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-16 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23370|23370]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1991 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-17 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23371|23371]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1985 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-18 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23602|23602]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-323 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23603|23603]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2009 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-324 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23604|23604]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-325 | ||
+ | | Nowy Dwór Gdański Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23605|23605]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2012 | ||
+ | | 1067 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | ??? | ||
+ | | Zakłady naprawcze, Brasov, Rumunia | ||
+ | | ex Lxd2-326, ex Śmigiel | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23606|23606]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-327 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23607|23607]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-328 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23608|23608]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2005 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-329 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23609|23609]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2006 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-461 | ||
+ | | Dobra Nowogardzkie | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23610|23610]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#CA95FF;" | eksponat / odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-462 | ||
+ | | Muzeum w Gryficach | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23611|23611]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-463 | ||
+ | | Dobra Nowogardzkie | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23612|23612]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2005 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-464 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23613|23613]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-465 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23616|23616]] | ||
+ | | 1978 | ||
+ | | style="background-color:#CA95FF;" | eksponat / odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-462 | ||
+ | | Muzeum w Gryficach | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23670|23670]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1990 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-2 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/23671|23671]] | ||
+ | | 1977 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1990 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-3 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24069|24069]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2003 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-330 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24070|24070]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2003 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | T48.001 | ||
+ | | Jindrichohradecke Mistni Drahy | ||
+ | | ex Lxd2-331 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24071|24071]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-322 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | kolor niebieski | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24072|24072]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-333 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24073|24073]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-371 | ||
+ | | Bytom Rozbark | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24074|24074]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2011 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-372 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24075|24075]] | ||
+ | | 1980 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-4 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24323|24323]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | HP-Lxd2-07 | ||
+ | | PTKiGK Zabrze (KWK Pstrowski Rejon Rokitnica, Zabrze) | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24324|24324]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | HP-Lxd2-08 | ||
+ | | Rudy | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24325|24325]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | HP-Lxd2-09 | ||
+ | | PKW Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24326|24326]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1994 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | HP-Lxd2-10 | ||
+ | | PTKiGK Zabrze (KWK Pstrowski Rejon Rokitnica, Zabrze) | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24327|24327]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | HP-Lxd2-11 | ||
+ | | Kolej Torowa w Parku Śląskim w Chorzowie | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24328|24328]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-03 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24329|24329]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HK-Lxd2-04 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24330|24330]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | HP-Lxd2-05 | ||
+ | | Huta Kościuszko, Chorzów | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24331|24331]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-373 | ||
+ | | Rudy | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24332|24332]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-374 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24333|24333]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-334 | ||
+ | | Przeworsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24334|24334]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-335 | ||
+ | | Przeworsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24335|24335]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1990 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-336 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24336|24336]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2001 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-337 | ||
+ | | Nasielsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24337|24337]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2012 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | ??? | ||
+ | | Tajlandia, okolice Bangkoku | ||
+ | | ex Lxd2-338, ex Śmigiel | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24338|24338]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-339 | ||
+ | | Zbiersk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24339|24339]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-466 | ||
+ | | Piaseczno Miasto | ||
+ | | wrak | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24340|24340]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2006 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-467 | ||
+ | | Dobra Nowogardzkie | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24341|24341]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-468 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24342|24342]] | ||
+ | | 1981 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2005 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-469 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24504|24504]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-340 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24505|24505]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1997 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-341 | ||
+ | | Przeworsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24506|24506]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-342 | ||
+ | | MKW Sochaczew | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24507|24507]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-343 | ||
+ | | Krośnice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24508|24508]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-344 | ||
+ | | Gniezno Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24509|24509]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-345 | ||
+ | | Nowy Dwór Gdański Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24510|24510]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-346 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24511|24511]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 785 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-375 | ||
+ | | Bytom Karb Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24512|24512]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-01 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24513|24513]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | KZ-Lxd2-002 | ||
+ | | KWK Bielszowice, Ruda Śl. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24606|24606]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2001 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-261 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24607|24607]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-262 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24608|24608]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2006 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-263 | ||
+ | | Opalenica Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24609|24609]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-264 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24610|24610]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-266 | ||
+ | | śmigiel | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24611|24611]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-265 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24612|24612]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-267 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24613|24613]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-321 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | ex. Lxd2-347 | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24614|24614]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-348 | ||
+ | | Karczmiska | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24615|24615]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-349 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24616|24616]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2005 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-470 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24617|24617]] | ||
+ | | 1982 | ||
+ | | style="background-color:#ffff80;" | sprzedana za granicę 2012 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-471 | ||
+ | | Brohltalbahn | ||
+ | | 23 marca 2012 roku wymieniono Lxd2 z Px48 3913<ref>{{Cytuj stronę | url = https://www.youtube.com/watch?v=JEBH3VVazR4| tytuł = Kolejwizja | data dostępu = 2014-10-14 | autor = Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf| opublikowany = 14.05.2012| praca = | data = | język = }}</ref> | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24835|24835]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1990 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-255 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24836|24836]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-256 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24837|24837]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-257 | ||
+ | | Przeworsk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24838|24838]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1995 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-258 | ||
+ | | Jędrzejów Wąsk | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24839|24839]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2005 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-259 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24840|24840]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2000 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-260 | ||
+ | | Nowy Dwór Gdański Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24841|24841]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-472 | ||
+ | | Gryfice Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24842|24842]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-473 | ||
+ | | Gryfice Wąsk. | ||
+ | | w trakcie NG | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24843|24843]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-474 | ||
+ | | Gryfice Wąsk. | ||
+ | | kolor niebieski | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24844|24844]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-475 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24845|24845]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-476 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24847|24847]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-247 | ||
+ | | Ełk Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24848|24848]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-248 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24849|24849]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-249 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | wrak | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24850|24850]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-250 | ||
+ | | MKW Sochaczew | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | [[L45H/24851|24851]] | ||
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#CA95FF;" | eksponat / odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-251 | ||
+ | | Bachórz | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | [[L45H/24852|24852]] | |
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-252 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | uszkodzony blok silnika od 2008 r. | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/24853|24853]] |
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1997 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-253 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/24854|24854]] |
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2001 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-254 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/24855|24855]] |
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-476 | ||
+ | | Koszalin Wąsk. | ||
+ | | wymaga wyjaśnienia | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/24856|24856]] |
+ | | 1983 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 1996 | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-477 | ||
+ | | Dobra Nowogardzkie | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/25009|25009]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-239 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/25010|25010]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2008 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-240 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/25011|25011]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-241 | ||
+ | | Śmigiel | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/25012|25012]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-242 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style = "background-color: # | + | | [[L45H/25013|25013]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-243 | ||
+ | | Mława Wąsk. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/25014|25014]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2001 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-244 | ||
+ | | Rogów Towarowy Wąsk. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/25015|25015]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2008 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-245 | ||
+ | | Krośniewice | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/25016|25016]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#FF8080;" | złom 2002 | ||
+ | | 750 | ||
+ | | Maybach | ||
+ | | Lxd2-246 | ||
+ | | Sompolno | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/25017|25017]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" | odstawiona | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-478 | ||
+ | | Gryfice Wąsk. | ||
+ | | w trakcie NG | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | [[L45H/25018|25018]] |
+ | | 1985 | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" | sprawna | ||
+ | | 1000 | ||
+ | | Henschel | ||
+ | | Lxd2-479 | ||
+ | | Gryfice Wąsk. | ||
+ | | | ||
|} | |} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
Linia 161: | Linia 1866: | ||
[[Kategoria:Lokomotywy_spalinowe_PKP]] | [[Kategoria:Lokomotywy_spalinowe_PKP]] | ||
[[Kategoria:Wąskotorowe_lokomotywy_spalinowe]] | [[Kategoria:Wąskotorowe_lokomotywy_spalinowe]] | ||
− | |||
− | [[pl: | + | [[pl:Lxd2]] |
− |