Edytujesz Paproć
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 16: | Linia 16: | ||
|Opis układu torowego=jeden tor główny i jeden tor dodatkowy | |Opis układu torowego=jeden tor główny i jeden tor dodatkowy | ||
|Historia=Kiedyś stacja posiadała bocznicę do tartaku i 3 tory stacyjne | |Historia=Kiedyś stacja posiadała bocznicę do tartaku i 3 tory stacyjne | ||
− | |Nazwa={{Pw nazwa|Paprotsch| | + | |Nazwa={{Pw nazwa|Paprotsch|1903|b/d}}{{Pw nazwa|Farnkolonne|b/d|1945}}{{Pw nazwa|Paproć|1945|nadal}} |
− | |Rodzaj={{Pw rodzaj|stacja| | + | |Rodzaj={{Pw rodzaj|stacja|1903|nadal}} |
− | |Linia={{Pw linia|Gliwice Trynek - Racibórz|25,300| | + | |Linia={{Pw linia|Gliwice Trynek - Racibórz|25,300|1903|1906}}{{Pw linia|Bytom Karb Wąsk. - Racibórz Markowice|43,100|1906|nadal}} |
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
[[Kategoria:Stacje, przystanki i posterunki Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] | [[Kategoria:Stacje, przystanki i posterunki Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] |