Edytujesz Poziomy utrzymania pojazdów kolejowych
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
Czynności sprawdzające lub monitoring dokonywane przed wyjazdem pojazdu kolejowego na linię, w czasie jazdy lub po zjeździe pojazdu. Niektóre z tych czynności mogą być dokonywane przez pracowników przewoźnika (maszynistę, rewidenta) lub przyużyciu automatycznych urządzeń pokładowych lub przytorowych. | Czynności sprawdzające lub monitoring dokonywane przed wyjazdem pojazdu kolejowego na linię, w czasie jazdy lub po zjeździe pojazdu. Niektóre z tych czynności mogą być dokonywane przez pracowników przewoźnika (maszynistę, rewidenta) lub przyużyciu automatycznych urządzeń pokładowych lub przytorowych. | ||
− | # Ocena stanu zasadniczych zespołów, podzespołów i układów pojazdu kolejowego, mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu pojazdu. | + | #. Ocena stanu zasadniczych zespołów, podzespołów i układów pojazdu kolejowego, mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu pojazdu. |
− | # Zaopatrzenie pojazdu kolejowego w materiały eksploatacyjne. | + | #. Zaopatrzenie pojazdu kolejowego w materiały eksploatacyjne. |
− | # Ewentualna wymiana zużytych w trakcie eksploatacji elementów szybko zużywających się. | + | #. Ewentualna wymiana zużytych w trakcie eksploatacji elementów szybko zużywających się. |
=== Poziom 2 === | === Poziom 2 === |