Edytujesz Stodoły
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|Opis urządzeń zrk=Ręczne Kluczowe | |Opis urządzeń zrk=Ręczne Kluczowe | ||
|Opis układu torowego=Jeden tor główny (przy peronie) oraz jeden tor dodatkowy służący do oblotu lokomotywy na tej stacji czołowej | |Opis układu torowego=Jeden tor główny (przy peronie) oraz jeden tor dodatkowy służący do oblotu lokomotywy na tej stacji czołowej | ||
− | |Nazwa={{Pw nazwa|Stodoły|b/d | + | |Nazwa={{Pw nazwa|Stodoły|b/d|nadal}} |
− | |Rodzaj={{Pw rodzaj| | + | |Rodzaj={{Pw rodzaj|stacja|b/d|2018}}{{Pw rodzaj|przystanek osobowy|2018|nadal}} |
− | |Linia={{Pw linia|Gliwice Trynek - Racibórz|27,700|1901|1906}}{{Pw linia|Bytom Karb Wąsk. - Racibórz Markowice| | + | |Linia={{Pw linia|Gliwice Trynek - Racibórz|27,700|1901|1906}}{{Pw linia|Bytom Karb Wąsk. - Racibórz Markowice|45,500|1906|nadal}} |
− | |||
}} | }} |