Edytujesz Tabor:Lw-00036
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatnie oznaczenie=WKW 3 | |Ostatnie oznaczenie=WKW 3 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
|Ostatnie stacjonowanie=Wigierska Kolej Wąskotorowa | |Ostatnie stacjonowanie=Wigierska Kolej Wąskotorowa | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Wigierska Kolej Wąskotorowa | |Właściciel=Wigierska Kolej Wąskotorowa | ||
|Kolej=Wigierska Kolej Wąskotorowa | |Kolej=Wigierska Kolej Wąskotorowa | ||
− | |Uwagi= | + | |Uwagi=Żaluzja w obramowowaniu z przodu maski, daszki z przodu i tyłu budki, wysoki komin, dodatkowe pomosty z przodu i tyłu. Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami |
− | |Opis=Cegielnia w Pogalewie i numer 1847 według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 161</ref><ref>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref> | + | |Opis=Cegielnia w Pogalewie i numer 1847 według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 161</ref><ref>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Najpóźniej od 2000 na Wigierskiej Kolei Wąskotorowej, w 2001 sprawna<ref>[[Biblioteka:A-05879|Marek Malczewski: ''Płociczno'', "Świat Kolei" nr 9/2001, s.6]]</ref>. Nietypowe elementy: żaluzja w obramowowaniu z przodu maski (z przymocowaną podkową), dodane daszki z przodu i tyłu budki, wysoki komin ze stożkiem na szczycie oraz pomosty z przodu i tyłu. Po 2015 przeniesienie napędu przerobione na łańcuchowe, zakryte fartuchami i dodane lusterka<ref>Na zdjęciach z 2015 napęd wiązarowy https://forum.modelarstwo.info/threads/stacja-p%C5%82ociczno-tartak-wigierska-kolej-w%C4%85skotorowa.4817/</ref>. W 2024 sprawna.<br> |
− | + | W niektórych źródłach błędnie odczytany numer 1817<ref>[[Biblioteka:A-05657|"Świat Kolei" 4/2001]], s. 30</ref>. | |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"|1966|2000}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2000|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"|1966|2000}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2000|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1966|b/d}}{{Lw oznaczenie|WKW 3|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1966|b/d}}{{Lw oznaczenie|WKW 3|b/d|nadal}} | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
|Foto1=WKW 2024 105440330.jpg | |Foto1=WKW 2024 105440330.jpg | ||
|Opis1=WKW 3 w maju 2024 | |Opis1=WKW 3 w maju 2024 | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |