Edytujesz Tabor:Lw-00048
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
+ | |Podtyp=WLs40 | ||
|Numer=217 | |Numer=217 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=nieznany |
− | |Rok złomowania= | + | |Grafika=Wls40-217.jpg |
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Rok złomowania=200x | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |||
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | |Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | |Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | ||
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zduńska Wola|b/d|200x}} |
− | | | + | }} |
+ | {{Przebieg służby Infobox | ||
+ | |typ_fabryczny_pojazdu = WLs40 | ||
+ | |numer_seryjny_pojazdu = 217 | ||
+ | |grafika = [[Plik:Wls40-217.jpg|290px]] | ||
+ | |rok_produkcji = ? | ||
+ | |stan = złom | ||
+ | |rok_odstawienia = | ||
+ | |rok_złomowania = ok 2000 | ||
+ | |obecne_oznaczenie = brak | ||
+ | |obecne_stacjonowanie = | ||
+ | |typ_silnika = | ||
+ | |1_rozstaw_fabryczny = 600 mm | ||
+ | |2_rozstaw = | ||
+ | |2_rozstaw_rok = | ||
+ | |3_rozstaw = | ||
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = Cegielnia Krobanów Zduńska Wola | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = | ||
+ | |2_stacjonowanie = | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = | ||
+ | |3_stacjonowanie = | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = | ||
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = | ||
+ | |1_rok = | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
}} | }} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{clear}} | ||
+ | <br/><br/><br/> |