Edytujesz Tabor:Lw-00102
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20573 | |Numer=20573 | ||
+ | |Grafika=DSC03245amE.JPG | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |||
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
+ | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | |Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | ||
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | ||
− | |||
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | |Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|Foto1=DSC04475am.JPG | |Foto1=DSC04475am.JPG | ||
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | |Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
Linia 29: | Linia 25: | ||
|Foto6=24am.jpg | |Foto6=24am.jpg | ||
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie | |Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} |
− | | | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}} |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}} | ||
+ | }} | ||
+ | {{Lw testowy1 | ||
+ | |typ=L45H | ||
+ | |numer=20573 | ||
+ | |stan=Sprawna | ||
+ | |kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
+ | |stacjonowanie={{Sub stc|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Sub stc|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Sub stc|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Sub stc|Karczmiska|1974|1975}}{{Sub stc|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Sub stc|Karczmiska|1978|1979}}{{Sub stc|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Sub stc|Karczmiska|1990|1992}}{{Sub stc|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}} | ||
}} | }} | ||
+ | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20573 |grafika = [[Plik:DSC03245amE.JPG|290px]] |rok_produkcji = 1967 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-268 |obecne_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |typ_silnika = Henschel |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = ZGH Sabinów |1_okres_stacjonowania = 1968-1972 |2_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1972-1974 |3_stacjonowanie = Werbkowice Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1974-1974 |4_stacjonowanie = Karczmiska |4_okres_stacjonowania = 1974-1975 |5_stacjonowanie = Werbkowice Wąsk. |5_okres_stacjonowania = 1975-1978 |6_stacjonowanie = Karczmiska |6_okres_stacjonowania = 1978-1979 |7_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |7_okres_stacjonowania = 1979-1990 |8_stacjonowanie = Karczmiska |8_okres_stacjonowania = 1990-1992 |9_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |9_okres_stacjonowania = od 1992 |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-1 |1_rok = 1967-1972 |2_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-268 |2_rok = od 1972 |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
+ | |||
+ | Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:L45H]] | ||
+ | |||
+ | <gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption=""> | ||
+ | Plik:DSC04475am.JPG|18.10.2014 | Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy. | ||
+ | Plik:DSC04598am12.JPG|18.10.2014 | Przeworska Kolej Dojazdowa - pociąg specjalny z Przeworska do Dynowa przejeżdża przez Widaczów. | ||
+ | Plik:DSC04689am12.JPG|18.10.2014 | 18.10.2014| Lxd2-268 z pociągiem specjalnym z Przeworska do Dynowa na moście w Szklarach. | ||
+ | Plik:DSC01066amE.JPG|01.08.2010 | Lxd2-268 z pociągiem do Dynowa na stacji Przeworsk Wąskotorowy. | ||
+ | Plik:DSC01141bm.JPG|01.08.2010 | Lxd2-268 na stacji Przeworsk Wąskotorowy. | ||
+ | Plik:24am.jpg|16.09.2000 | Lxd2-268 na manewrach w Dynowie. | ||
+ | </gallery> | ||
+ | {{clear}} | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> |