Edytujesz Tabor:Lw-00110

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 2: Linia 2:
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20713
 
|Numer=20713
|Producent=FAUR
 
 
|Rok produkcji=1968
 
|Rok produkcji=1968
 
|Stan=Złom
 
|Stan=Złom
Linia 10: Linia 9:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
|Opis=W bazie danych na stronie tabor.wask.pl lokomotywa występowała też z oznaczeniem Lxd2-8-3.
+
|Opis=Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-3|1968|1991}}{{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}}
 
}}
 
}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)