Edytujesz Tabor:Lw-00183
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Grafika=Lxd2-322-karb.jpg | |Grafika=Lxd2-322-karb.jpg | ||
|Opis grafiki=Lxd2-372' (ex 322) na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |Opis grafiki=Lxd2-372' (ex 322) na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
− | |||
|Rok produkcji=1976 | |Rok produkcji=1976 | ||
|Stan=Odstawiona | |Stan=Odstawiona | ||
Linia 22: | Linia 21: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piotrków Trybunalski Wąskotorowy|1976|2010}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2010|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piotrków Trybunalski Wąskotorowy|1976|2010}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2010|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | + | {{Przebieg służby Infobox | |
− | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |
− | + | |numer_seryjny_pojazdu = 23115 | |
+ | |grafika = [[Plik:Lxd2-322-karb.jpg|290px]] | ||
+ | |rok_produkcji = 1976 | ||
+ | |stan = odstawiony | ||
+ | |rok_odstawienia = | ||
+ | |rok_złomowania = | ||
+ | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-372' | ||
+ | |obecne_stacjonowanie = [[Bytom Karb Wąskotorowy]] | ||
+ | |typ_silnika = Maybach | ||
+ | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | ||
+ | |2_rozstaw = 785 mm | ||
+ | |2_rozstaw_rok = 2011 | ||
+ | |3_rozstaw = | ||
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = Piotrków Trybunalski Wąskotorowy<ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref> | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = 1976 - 2010 | ||
+ | |2_stacjonowanie = Bytom Karb Wąskotorowy | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = od 2010 | ||
+ | |3_stacjonowanie = | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = | ||
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-322 | ||
+ | |1_rok = 1976 | ||
+ | |2_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-372' <ref>Źródło: rejestr taboru SGKW</ref> | ||
+ | |2_rok = 2010 | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę [[L45H/24074|Lxd2-372]], po której też otrzymała oznaczenie.<br> | ||
+ | Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.<ref>Stan na 6.10.2011</ref> | ||
+ | [[Plik:DSC03063am.JPG|thumb|left|290px|Lxd2-322 jeszcze w hali lokomotywowni w Piotrkowie Trybunalskim.]] | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Przypisy}} | ||
+ | [[Kategoria:L45H]] | ||
+ | [[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] |