Edytujesz Tabor:Lw-00221
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Przebieg służby Infobox |
− | | | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] |
− | | | + | |numer_seryjny_pojazdu = 24074 |
− | | | + | |grafika = |
− | | | + | |rok_produkcji = 1980 |
− | | | + | |stan = złom (luty 2011) |
− | | | + | |rok_odstawienia = |
− | | | + | |rok_złomowania = |
− | | | + | |obecne_oznaczenie = [[Lxd2]]-372 |
− | | | + | |obecne_stacjonowanie = |
− | | | + | |typ_silnika = Maybach |
− | | | + | |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |
− | | | + | |2_rozstaw = |
− | | | + | |2_rozstaw_rok = |
− | + | |3_rozstaw = | |
− | + | |3_rozstaw_rok = | |
− | + | |4_rozstaw = | |
− | | | + | |4_rozstaw_rok = |
− | | | + | |5_rozstaw = |
− | | | + | |5_rozstaw_rok = |
− | | | + | |1_stacjonowanie = Maciejkowice |
− | | | + | |1_okres_stacjonowania = 1980 - 1989 |
− | | | + | |2_stacjonowanie = Bytom Karb Wąskotorowy |
− | | | + | |2_okres_stacjonowania = 1989 - 2011<ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref><ref>Dane SGKW</ref> |
− | | | + | |3_stacjonowanie = |
− | | | + | |3_okres_stacjonowania = |
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = Lxd2-372 | ||
+ | |1_rok = 1980 | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
}} | }} | ||
+ | |||
+ | W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez [[Dyrekcja Kolei Dojazdowych|Dyrekcję Kolei Dojazdowych]] miastu Bytom na własność. <br> | ||
+ | W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. <br> | ||
+ | W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała [[L45H/20567|Lxd2-352]]. <br> | ||
+ | W roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą [[L45H/23115|Lxd2-322]], która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'. | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | {{Powrót}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Przypisy}} |