Edytujesz Tabor:Lw-00227
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Przebieg służby Infobox |
− | | | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] |
− | | | + | |numer_seryjny_pojazdu = 24327 |
− | | | + | |grafika = [[Plik:Lxd2-hp-11-08-1.jpg|290px]] |
− | | | + | |rok_produkcji = 1981 |
− | | | + | |stan = sprawny |
− | | | + | |rok_odstawienia = |
− | | | + | |rok_złomowania = |
− | | | + | |obecne_oznaczenie = HP-[[Lxd2]]-11 |
− | | | + | |obecne_stacjonowanie = [[Rudy]] |
− | | | + | |typ_silnika = Henschel |
− | | | + | |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |
− | | | + | |2_rozstaw = |
− | + | |2_rozstaw_rok = | |
− | Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. | + | |3_rozstaw = |
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = Huta Pokój | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = 1981-2012 <ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref> | ||
+ | |2_stacjonowanie = Rudy | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = od 2012.01 | ||
+ | |3_stacjonowanie = | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = | ||
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = HP-Lxd2-11 | ||
+ | |1_rok = 1981 | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. | ||
+ | |||
+ | Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.<br> | ||
+ | W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna. <br> | ||
+ | Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego. | ||
+ | |||
+ | [[Plik:Lxd2-hp-11-08.jpg|thumb|left]] | ||
− | |||
− | |||
− | + | {{Clear}} | |
− | + | <br><br><br> | |
− | + | {{Powrót}} | |
− | + | ==Przypisy== | |
− | + | <references/> | |
− | + | ||
− | + | [[Kategoria:L45H]] | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |