Edytujesz Tabor:Lw-00250
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Przebieg służby Infobox |
− | | | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] |
− | | | + | |numer_seryjny_pojazdu = 24511 |
− | | | + | |grafika = [[Plik:Lxd2-375-wmbkarb.jpg|290px]] |
− | | | + | |rok_produkcji = 1982 |
− | | | + | |stan = w trakcie remontu |
− | | | + | |rok_odstawienia = |
− | | | + | |rok_złomowania = |
− | | | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-375 |
− | | | + | |obecne_stacjonowanie = [[Bytom Karb Wąskotorowy]] |
− | | | + | |typ_silnika = Maybach |
− | | | + | |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |
− | | | + | |2_rozstaw = |
− | | | + | |2_rozstaw_rok = |
− | | | + | |3_rozstaw = |
− | + | |3_rozstaw_rok = | |
− | | | + | |4_rozstaw = |
− | | | + | |4_rozstaw_rok = |
− | | | + | |5_rozstaw = |
− | | | + | |5_rozstaw_rok = |
− | | | + | |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąskotorowy |
+ | |1_okres_stacjonowania = 1982 - 1995 | ||
+ | |2_stacjonowanie = Bytom Rozbark | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = 1995 - 2009 | ||
+ | |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąskotorowy | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = 21.11.2009 <ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref> | ||
+ | |||
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-375 | ||
+ | |1_rok = 1982 | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
}} | }} | ||
+ | |||
+ | W latach 1982 - 1995 lokomotywa stacjonowała w WMD Bytom Karb, a następnie, po odstawieniu do rezerwy, na terenie warsztatów naprawczych na Rozbarku. Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych maszyna pozostała własnością Polskich Kolei Państwowych (Zakładu Gospodarownia Nieruchomościami w Katowicach). W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe. W listopadzie 2009 dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytom została przetransportowana spowrotem do WMD Bytom Karb. Obecnie przechodzi naprawę mającą na celu przywrócenie jej do ruchu. Dnia 8 października 2011 odbyła się jej pierwsza samodzielna jazda (jazda próbna) od momentu odstawienia do rezerwy w roku 1995. | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Przypisy}} | ||
+ | [[Kategoria:L45H]] | ||
+ | [[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] |