Edytujesz Tabor:Lw-00526
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
|Numer=23385 | |Numer=23385 | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Rok produkcji=1978 | |Rok produkcji=1978 | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-56 | |Ostatnie oznaczenie=Lyd2-56 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B | ||
− | | | + | |Kolej=Wyrzyska Kolej Powiatowa |
− | + | |Użytkownik=Towarzystwo Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej | |
− | |||
− | |||
− | | | ||
|Opis=Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej. | |Opis=Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1978|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-56|1978|nadal}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1978|1980}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1980|1982}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1982|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1978|1980}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1980|1982}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1982|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
* http://www.tabor.wask.pl/ | * http://www.tabor.wask.pl/ | ||
− | * [http:// | + | * [http://radiopoznan.fm/informacje/pozostale/rumun-uratowany.html| Radio Poznań (d. Merkury) 14.10.2015] |
− | * [http://www. | + | * [http://www.wkp600mm.fora.pl/tabor,3/lyd2-56-znow-na-chodzie,730.html| forum WKP] |
− | |||
− | |||
− |