Edytujesz Tabor:Lw-01120
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|Rok produkcji=1960 | |Rok produkcji=1960 | ||
|Rok złomowania=2004 | |Rok złomowania=2004 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=brak |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo | ||
− | |||
|Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie | |Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie | ||
|Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | |Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Muszkowo | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Muszkowo}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|2004}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}} |
}} | }} |