Edytujesz Tabor:Lw-01120
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie | |Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie | ||
|Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | |Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Muszkowo | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Muszkowo"}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo"}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1121|b/d|2004}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1121|b/d|2004}} | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}} |
}} | }} |