Edytujesz Tabor:Lw-01165
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=150 | |Numer=150 | ||
|Rok produkcji=1953 | |Rok produkcji=1953 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=b/d |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Wierzchowice |
− | |||
|Opis=<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | |Opis=<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Wierzchowice|1953|b/d}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|b/d}} | ||
}} | }} |