Edytujesz Tabor:Lw-01208
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=936 | |Numer=936 | ||
|Rok produkcji=1959 | |Rok produkcji=1959 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=b/d |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny |
− | |||
|Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. | |Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} |
}} | }} |