Edytujesz Tabor:Lw-02060
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=W trakcie remontu |
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Typ=2WLs50 | |Typ=2WLs50 | ||
|Numer=1680 | |Numer=1680 | ||
|Rok produkcji=1965 | |Rok produkcji=1965 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1680 |
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=SW266/L1 | |Ostatni typ silnika=SW266/L1 | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
− | |||
|Opis=Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60. | |Opis=Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica"|1965|2022}}{{Lw stacjonowanie|Dynów|2022|Nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica"|1965|2022}}{{Lw stacjonowanie|Dynów|2022|Nadal}} |