Edytujesz Tabor:Lw-02068
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Typ=2WLs50 | |Typ=2WLs50 | ||
|Numer=1817 | |Numer=1817 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1866 |
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1817 | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1817 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
− | |||
|Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) | |Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) | ||
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1866|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}} | |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1866|nadal}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1866|nadal}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm| | ||
}} | }} |